شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسیر پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران با قدرت و سرعت بیشتر ادامه دارد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس تاکید کرد: مسیر پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران با قدرت و سرعت بیشتر ادامه دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85081
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

مسیر پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران با قدرت و سرعت بیشتر ادامه دارد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در  مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان بویژه شهیدان راه علم و هسته‌ای، گفت: تمام عمر بابرکت دانشمند و بسیجی شهید فخری زاده و شهدای راه علم و هسته‌ای، برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و خدمت به جامعه انسانی صرف شد.

وی با اشاره به هفتم آذر سالروز عروج این شهید سرافراز ایران اسلامی، افزود: خدمات این شهید عزیز در طول عمر بابرکت ش بر مبنای اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در ادامه با اشاره به ویژگی‌های مجاهدانه این شهید والا مقام در حوزه‌های علمی و تکنولوژی، افزود: دانشمند و بسیجی شهید محسن فخری زاده پرورش یافته مکتب امام روح الله (ره) و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای بود و در تبعیت از ولایت همواره ثابت قدم و مصمم بود.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترور این دانشمند بسیجی شهید، توسط عوامل رژیم اشغالگر قدس و دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی از پیشرفت و توسعه بویژه از پیشرفت‌های نظامی و دفاعی، علمی، هسته‌ای و صنعتی کشور هراس دارند و با ترور شخصیت‌های علمی چون شهید فخری زاده درصدد متوقف کردن این پیشرفت‌ها هستند اما قطعاً این دستاوردهای علمی و هسته‌ای شهید فخری زاده توسط دانشجویان و شاگردان ایشان ادامه خواهد داشت.

بابایی کارنامی با اشاره به مجاهدت‌های فراوان شهدای راه علم و پیشرفت، خاطر نشان کرد: مسیر پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی با قدرت و سرعت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد و بفرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی با شعار و باور ما می‌توانیم به قله‌های پیشرفت و تکنولوژی دست پیدا خواهد کرد./

صدای خبرنگار به عنوان ندای افکار عمومی در حوزه‌های تخصصی باید شنیده شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi