پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

توجه ویژه وزیر نیرو به حل مشکلات حوزه آب استان خراسان شمالی

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با اشاره به نشست با کارکنان شرکت آبفای استان، اظهار کرد: طی جلسات متعددی که در تهران با حضور وزیر نیرو برگزار شد، در حوزه آب و مجموعه شرکت آبفا مشکلاتی وجود دارد، از جمله شرایط خاص خشکسالی و پروژه های عمرانی که نیازمند تحرک بخشی است که مهم‌ترین آن مجتمع‌های آبرسانی است که با مجموعه قرارگاه امام حسن(ع) در حال انجام است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85075
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

توجه ویژه وزیر نیرو به حل مشکلات حوزه آب استان خراسان شمالی

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با بیان اینکه پیشرفت عمرانی برای چهار مجتمع آبرسانی قابل قبول نیست، گفت: هر چند اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده ولی کندی این موضوع شاید به مباحث مدیریت کلان و یا سختی مناطق مورد عملیات برمیگردد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دیدار با وزیر نیرو، ایشان برای شهر بجنورد، دستورات خاصی را صادر کرد تا مشکل آبرسانی آن در پلنگ دره و حفر هشت حلقه چاه و انتقال آن بعنوان اولویت قرار گیرد که از هم اکنون باید از تنش آبی و عدم‌تکرار آن پیشگیری کرد. با رویکرد توجه وزیر نیرو به خراسان شمالی ، امیدواریم مشکلات حوزه آب سریع تر مرتفع شود.

وی به مشکل نیروی انسانی در شرکت های تابعه وزارت نیرو اشاره کرد و اظهار داشت: کسری تراز اعتبارات هزینه ای نسبت به درآمد شرکت ها موجب شد تا پرداختی ها با مشکل مواجه شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بیان داشت: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در کشور در حال انجام است اما احکام نیروها باید به عنوان اولویت انجام شود.

وحیدی در ادامه این جلسه همچنین به موضوع پساب بجنورد اشاره کرد و گفت: در سفر رییس جمهور به استان با دستور ویژه ایشان کار بزرگی در زمینه انتقال پساب بجنورد و پتروشیمی انجام شد که ثمرات این کار کاهش فشار میزان اجرای طرح های فاضلاب بجنورد خواهد بود وبا اجرای این طرح امکان رونق بخشی به طرح های فاضلاب را شاهد خواهیم بود./

برای مقابله با تروریسم به صورت منطقه ای تلاش می کنیم
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi