جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ماراتن اجرای گسترده پروژه‌های عمرانی توسعه زیرساخت‌ها و احیای ظرفیت‌های بالقوه در حوزه انتخابیه

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس طی جلسه با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور خواستار ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در حوزه انتخابیه شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85066
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

ماراتن اجرای گسترده پروژه‌های عمرانی توسعه زیرساخت‌ها و احیای ظرفیت‌های بالقوه در حوزه انتخابیه

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با حضور در نهاد ریاست جمهوری طی جلسه با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور خواستار توجه ویژه دولت در راستای تحقق راهکارهای پیشنهاد شده جهت ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی شد و گفت: با اجرا و راه‌اندازی طرح‌هایی ازجمله پتروپالایش، فاز دوم کارخانه سیمان، آلومینیوم‌سازی، احیای مخازن نفتی رفع بیکاری و اشتغال جوانان به‌صورت فراگیر در کوتاه ممکن خواهد بود.

ورناصری به ضرورت استفاده از حق‌آبه برای مصارف کشاورزی تاکید کرد و گفت: باوجود آبریز رودخانه کارون و مخازن سدهای شهید عباسپور مسجدسلیمان و گتوند علیا باید شاهد شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی در حوزه انتخابیه باشیم.

وی ضرورت توجه به ایجاد زیرساخت های گردشگری منطقه را مهم برشمرد و بیان کرد: توجه جدی به توسعه کشاورزی و دامپروری صنعتی مهمترین ظرفیت‌های حوزه انتخابیه برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری حائز اهمیت است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه و تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به منظور افزایش مهارت آموزی نسل جوان از عوامل موثر برای ایجاد بسترهای مناسب خود اشتغالی جوانان و بانوان منطقه است.

وی ضمن دعوت از معاون اول رئیس جمهور به همراه هئیتی متشکل از وزرای صنعت، معدن و تجارت، نفت، جهاد کشاورزی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تعاون، کار و رفاه، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی جهت بازدید میدانی و رفع موانع پیش رو ظرفیت‌های موجود، افزود: شکوفایی و اجرای طرح‌‍های پیشنهادی علاوه‌بر ایجاد اشتغال پایدار توسعه اقتصادی را نیز محقق خواهد ساخت.

طالقانی یکی از ستون‌های انقلاب بود /اولین امام جمعه تهران، «ابوذر زمان» بود
دنبال کنید

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات عمرانی و زیرساختی حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات شهرداری‌ها شامل زیر ساخت های شهری ازجمله فضای سبز مناسب و کافی، آسفالت خیابان ها و معابر، احداث پارک جهت تفریح شهروندان و احداث پل‌های زیرگذر و روگذر توسعه شهری را نیز به دنبال دارد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس به ضرورت احداث و توسعه اماکن فرهنگی، ورزشی و مذهبی را برای حوزه انتخابیه تاکید کرد و گفت: اتمام طرح جابجایی مناطق آلوده و فرسوده نیازمند نگاه دولت است.

ورناصری در حضور معاون اول رئیس جمهور خواستار ایجاد و تکمیل زیرساخت های ارتباطی و مواصلاتی شد و عنوان کرد: محورهای بین شهری از جمله جاده میانبر اهواز- مسجدسلیمان و اتصال آن به استان چهارمحال و بختیاری، جاده ارتباطی پاشنه زاگرس و ارتباط شهرستان‌های الیگودرز به لالی، جاده های روستایی و عشایری، تکمیل فرودگاه مسجدسلیمان و ارتباط حوزه انتخابیه به ریل راه آهن از مطالبات به حق مردم است که تکمیل و بهره‌برداری رسیدن آنها عزم راسخ دولتمردان را می طلبد.

وی در این جلسه به افزایش کیفیت زیرساخت های بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: راه اندازی دانشکده پزشکی، احداث بیمارستان در شهرستان های فاقد بیمارستان مانند هفتکل و اندیکا، احداث خانه بهداشت در روستاهای حوزه انتخابیه ضروری است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi