پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رقابت‌های لیگ دسته اول هیچ بازی آسانی نداریم و همه بازی‌ها دشوار هستند

عباس چمنیان درباره بازی عصر فردا نفت و گاز و تربیت نوین یزد، اظهار کرد: من در گذشته هم گفته‌ام که در رقابت‌های لیگ دسته اول هیچ بازی آسانی نداریم و همه بازی‌ها دشوار هستند. وی با اشاره به اینکه در دیدار عصر فردا مقابل تربیت نوین یزد بازی سختی داریم، افزود: اگرچه تیم تربیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8504
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۴۷

کرونا :

رقابت‌های لیگ دسته اول هیچ بازی آسانی نداریم و همه بازی‌ها دشوار هستند

عباس چمنیان درباره بازی عصر فردا نفت و گاز و تربیت نوین یزد، اظهار کرد: من در گذشته هم گفته‌ام که در رقابت‌های لیگ دسته اول هیچ بازی آسانی نداریم و همه بازی‌ها دشوار هستند.

وی با اشاره به اینکه در دیدار عصر فردا مقابل تربیت نوین یزد بازی سختی داریم، افزود: اگرچه تیم تربیت نوین یزد در قعر جدول قرار دارد ولی یک تیم خوب و دونده‌ای است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه اعتقاد دارم همه بازی‌ها در لیگ دسته اول سخت هستند، گفت: با توجه به اینکه تیم تربیت نوین یزد در آخر جدول قرار دارد، انگیزه‌های بسیاری دارد تا از قعر جدول فاصله بگیرد.

چمنیان با اشاره به اینکه تیم تربیت نوین یزد در مقابل ما برای کسب امتیاز به میدان می‌آید، افزود: ما در هفته اخیر تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه ما آماده رویارویی با تربیت نوین یزد هستیم، تصریح کرد: در این دیدار به دنبال این هستیم تا با کسب 3 امتیاز بازی، به صدر جدول نزدیک شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: در دیدار عصر فردا مقابل تربیت نوین ما محرومی نداریم ولی 2 مصدوم داریم.

چمنیان افزود: علی کرمی همچنان مصدوم بوده و علی کریمی هم به احتمال بسیار فراوان به بازی عصر فردا نمی‌رسد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi