پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حل مشکل معدن تاش در اولویت برنامه دولت قرار گرفت

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن حل مشکل معدن تاش در اولویت برنامه‌های دولت خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85017
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

حل مشکل معدن تاش در اولویت برنامه دولت قرار گرفت

محمد وحیدی  در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به دیدار با کارکنان آلومینای جاجرم با یادآوری اینکه با پیگیری‌های انجام شده از طریق معاون اجرایی رئیس جمهور، حل مشکل معدن تاش در اولویت برنامه دولت قرار گرفت، اظهار کرد: پیگیر حل این مشکل برای به بهره‌برداری رسیدن این معدن توسط آلومینا جاجرم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز ثابت شده که بهره‌برداری از معدن تاش هیچگونه اثر منفی زیست محیطی ندارد، ادامه داد: اگر درخواست بنده از معاون اجرایی رئیس جمهور برای رفع مشکل معدن تاش به نتیجه نمی‌رسید به طور قطع از سایر اختیارات قانونی برای حل این مشکل استفاده می‌کردیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، رازو جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تولید، مهم‌ترین عنصر توانمند کردن کشور است، اضافه کرد: اشتغال ۴۰۰۰ نفر در آلومینا ایجاد اشتغال قابل توجهی است و باید این آمار افزایش پیدا کند. 

 عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه اگر صنایع استان به مرحله تعطیلی و یا نیمه تعطیلی برسند استان آسیب می‌بیند، افزود: ایجاد زنجیره‌های تولید پایین دستی برای پیشگیری از اینگونه آسیب‌ها است و باید این موضوع مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

وی با تأکید براینکه تأمین سوخت زمستانی صنایع یکی از موضوعات مهم است، با پیگیری‌های انجام شده از سوی رئیس جمهور و کشور ترکمنستان امیدواریم که در زمستان امسال مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران در مقابل بسیاری از سلطه‌جویی‌ها ایستاده است، اضافه کرد: حفظ آرامش جامعه و تلاش در توسعه اقتصادی کشور از مهم‌ترین وظایف ما برای ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان است./

کتاب بندر ماهشهر در دفاع مقدس رونمایی شد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi