پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای آماده سازی زمین‌های چمن مصنوعی استان اردبیل

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح هفدهمین زمین چمن مصنوعی در استان از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای آماده سازی زمین‌های چمن مصنوعی استان اردبیل خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85008
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای آماده سازی زمین‌های چمن مصنوعی استان اردبیل

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح هفدهمین زمین چمن مصنوعی در استان اردبیل گفت: با تلاش نمایندگان و مسئولان استانی هفدهمین زمین چمن مصنوعی در آموزشگاه متوسطه دوره اول قمیصی ناحیه یک اردبیل امروز افتتاح شد که در تلاش هستیم تا پایان سال ۳۵ زمین چمن مصنوعی در اردبیل به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای آماده سازی زمین‌های چمن مصنوعی استان افزود: احداث زمین چمن مصنوعی استاندارد فوتبال در استان اردبیل زمینه پرورش و تربیت استعدادهای خوب فوتبال استان اردبیل بیش از پیش فراهم می‌کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم از تلاش نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبارات لازم جهت تأمین امکانات فیزیکی مدارس استان خبر داد و گفت: مبلغ قابل توجهی، به نوسازی و بهسازی مدارس استان تخصیص پیدا کرده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi