شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در مسجد سلیمان با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس گفت: تأسیس منطقه ویژه اقتصادی در مسجد سلیمان با معافیت‌های تشویقی دولت سبب افزایش جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل سرمایه‌گذاری در منطقه خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84999
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در مسجد سلیمان با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، هفته گذشته به دعوت علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی هیئتی از وزارتخانه اقتصاد و دارایی به حوزه انتخابیه سفر کردند.

نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا درباره این بازدید، گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته هیئتی از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی  برای بازدید از موقعیت جانمایی طرح منطقه ویژه اقتصادی مسجدسلیمان به منطقه سفر کردند که ضمن بازدید از محل پروژه، زمان‌بندی اجرایی تکمیل پرونده تخصصی و استعلامات فنی پروژه و همچنین موانعی که جهت تشکیل پرونده  وجود داشت نیز با حضور هیئت اعزامی  بررسی شد و مقرر شد؛ تا مدارک و مستندات ارائه و اقدامات لازم جهت راه‌اندازی این منطقه ویژه اقتصادی دنبال شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تا حصول نتیجه این امر را پیگیری خواهد کرد، افزود: ایجاد مناطق آزاد تجاری، مناطق ویژه اقتصادی یکی از اهداف برنامه‌ریزی‌های منطقه‌ای و حتی ملی است که به‌منظور افزایش و توسعه صادرات، ایجاد اشتغال، جذب سرمایه‌گذاری داخلی، انتقال فناوری، افزایش درآمد عمومی و دیگر موارد انجام می‌پذیرند.

در این بازدید حیدری معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: امیدوارم با هماهنگی منسجمی که بین دستگاهای مربوطه در خوزستان مشاهده شده مراحل تشکیل پرونده فنی – تخصصی این پروژه در استان به زودی به پایان رسیده و سپس به تهران ارسال شود تا بتوانیم موضوع را در دستور کار نخستین جلسه شورای عالی مناطق آزاد قرار دهیم.

تعویض شبکه آب روستاهای استان مرکزی الزامی است
دنبال کنید

حیدری بیان کرد: با تصویب و راه‌اندازی این منطقه ویژه شاهد شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در این منطقه خواهیم بود؛ به شکلی که منطقه شمال خوزستان از شاخص‌های رفاهی و اقتصادی بهتری برخوردار شده و مشکلات اقتصادی کمتری داشته باشد.

وی یادآور شد: تأسیس منطقه ویژه اقتصادی در مسجد سلیمان با معافیت‌های تشویقی دولت سبب افزایش جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌شود؛ با این اقدام شاهد جهش در رشد صنعتی منطقه خواهیم بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi