پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اولویت اصلی استان اردبیل بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی است

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس گفت: اولویت اصلی ما بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی استان به ویژه راه، راه آهن و توسعه حمل و نقل هوایی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84949
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

اولویت اصلی استان اردبیل بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خصوص راه‌آهن اردبیل گفت: در کنار تأمین ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی، قرار است بانک عامل نیز به تعهدات کامل خود عمل کند و از محل مصوبات سفر ۲۴۰ میلیارد تومان به این پروژه پرداخت شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم از سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اردبیل و تخصیص اعتباراتی مناسب برای راه آهن اردبیل خبر داد و بیان کرد: انتظار می‌رود با نگاه ملی به پروژه ریلی اردبیل، سال آینده وعده مسئولان شکل عملیاتی و اجرایی به خود بگیرد.

وی افزود: اولویت اصلی ما بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی استان به ویژه راه، راه آهن و توسعه حمل و نقل هوایی است و قطعاً در این زمینه اصلی‌ترین رویکرد تکمیل و بهره‌برداری راه آهن اردبیل- میانه است و اتصال آن به شمال استان اردبیل نیز جز پیگیری‌های اصلی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش خود برای برقراری پروازهای شبانه و اول صبح فرودگاه اردبیل خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و تلاش ما بر این است تا با اتصال راه آهن به مغان ایمنی ترددها را در تکمیل کریدور ریلی شمال به جنوب شاهد باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi