پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت پرداخت مطالبات کلزاکاران شوش و کرخه را در دستور کار قرار دهد

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس گفت: شرکت مارگارین که از زیرمجموعه های بانک ملی ایران است در ماه های گذشته کلزا را از کلزاکاران شهرستان های شوش، کرخه، شوشتر و بهبهان خریداری کرده است اما حاضر به پرداخت مابه التفاوت نرخ جدید محصول کلزا نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84922
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

دولت پرداخت مطالبات کلزاکاران شوش و کرخه را در دستور کار قرار دهد

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به عدم پرداخت مطالبات کلزاکاران از سوی شرکت مارگارین اشاره کرد و گفت:  متاسفانه عدم پرداخت مطالبات کشاورزان کلزاکار نگرانی برای این عزیزان ایجاد کرده است لذا انتظار این است دولت فکری برای رفع این موضوع انجام دهد.

وی افزود: شرکت مارگارین که از زیرمجموعه های بانک ملی ایران است در ماه های گذشته کلزا را از کلزاکاران شهرستان های شوش، کرخه، شوشتر و بهبهان خریداری کرده است اما حاضر به پرداخت مابه التفاوت نرخ جدید محصول کلزا نیست.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس اظهار کرد: سیاست دولت مردمی آقای رئیسی حمایت از تولیدکنندگان است اما این شرکت انگیزه را از کشاورزان کلزاکار برای کشت دانه کلزا سلب کرده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: نشست های متعددی به صورت جداگانه با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد، مدیران بانک ملی و شرکت مارگارین برگزار شده و در روزهای اخیر هم در کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص این موضوع جلسه ای برگزار شد و مقرر شد مطالبات کشاورزان پرداخت شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi