چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوب| ۳۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی واحد‌های خسارت دیده از مانسون در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، روح‌الله عمادی در نشست شورای برنامه‌ریزی خبر خوبی برای افرادی که در سیل مانسون دچار خسارت شدند داشت و گفت: یک هزار و ۱۵۵ واحد در سیل مانسون که در تابستان امسال بودند دچار خسارت شدند. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84844
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

خبر خوب|  ۳۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی واحد‌های خسارت دیده از مانسون در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، روح‌الله عمادی در نشست شورای برنامه‌ریزی خبر خوبی برای افرادی که در سیل مانسون دچار خسارت شدند داشت و گفت: یک هزار و ۱۵۵ واحد در سیل مانسون که در تابستان امسال بودند دچار خسارت شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبلغ ۳۰۰ میلیارد برای جبران خسارت سیل واحد‌های مسکونی به استان اختصاص داده شد که کار ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرستان کهگیلویه به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد اعتبارات سیل به واحدهای مسکونی جذب شده گفت: برای واحد‌های مسکونی شهری ۲۵۰ میلیون و واحد‌های روستایی ۲۰۰ میلیون اختصاص داده شد و بلاعوض برای هر شهری ۵۰ میلیون تومان است.

این مسیول با بیان اینکه به اندازه همه این واحدها اعتبارات دولتی اختصاص داده شده، گفت: این مبلغ مدت دو هفته‌ای است که ابلاغ شده است و دومین استان کشور هستیم که این میزان اعتبار اختصاص داده شده است.

بعد از ارائه این گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اختصاص این میزان اعتبار با توجه به شرایط اقتصادی کشور اقدام خوبی است که از دولت تشکر می‌کنم، گفت: تخصیص اعتبار به حوزه بنیاد مسکن کار ارزشمندی است که باید حتما اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند چه کار بزرگی انجام شده و جای شکر دارد.

سید علی احمدزاده بیان کرد: مناطق روستایی و جامعه عشایری در سیل اخیر خسارت زیادی دیدند که برای جذب اعتبارات این حوزه‌ها غفلت نشود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi