چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جوکار با سفر به روستاهای اشکذر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس جهت رفع مشکلات روستائیان، با سفر به روستاهای اشکذر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84826
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

جوکار با سفر به روستاهای اشکذر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس اسلامی با سفر به شهرستان اشکذر و روستاهای تابعه از نزدیک در جریان مشکلات مردم این روستاها قرار گرفت.

روستاهای همت آباد، اسلام آباد، جلال آباد، مهدی آباد، شرف آباد، ابراهیم آباد و شمسی مقصد بازدید نماینده مردم جهت بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام و پیگیری مصوبات گذشته بود.مردم این روستاها با در دست داشتن درخواست های خود، از نزدیک با نماینده خود در مجلس دیدار و ضمن بیان مشکلاتشان،  از جوکار درخواست رفع این مشکلات را داشتند.

جوکار در این بازدیدها با تاکید براینکه اولویت های شهرستان اشکذر باید مشخص شود، اظهار داشت: اگر اولویت ها مشخص باشد می توان برای آن برنامه ریزی و شهرستان را به سمت پیشرفت سوق داد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی از بناهای تاریخی نیازمند شناسایی مالکیت و برخی نیز در حال نابودی هستند که باید پس از شناسایی مالکین، به گونه ای عمل شود تا این بناها احیا و به یک محل گردشگری جهت درآمدزایی و رونق کسب و کار تبدیل شود.

وی با بیان اینکه رها کردن بناهای تاریخی چیزی جز نابودی کامل این بناهای ارزشمند در پی نخواهد داشت، افزود: بهره برداری از این بناهای تاریخی باید در دستور کار مسئولان استان و شهرستان باشد.وی در بازدید از مدرسه نیمه ساز روستای اسلام آباد، گفت: با توجه به نیاز مبرم دانش آموزان به مدرسه، باید به گونه ای عمل شود که تا مهرماه سال آینده به بهره برداری برسد تا مردم و دانش آموزان این منطقه دغدغه مدرسه نداشته باشند./

اینجا عکس بگیر تا شهید شوی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi