پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صدور مجوز راه‌اندازی هلال احمر مارگون/اختصاص 15 میلیارد اعتبار برای عمران روستاها

مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان استانی، شورای عالی جمعیت هلال احمر با راه اندازی شعبه هلال احمر شهرستان مارگون موافقت کرد. وی با تقدیر از پیگیری‌های مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای راه‌اندازی شعبه هلال احمر شهرستان مارگون، عنوان کرد: ابتدا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84805
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

کرونا :

صدور مجوز راه‌اندازی هلال احمر مارگون/اختصاص 15 میلیارد اعتبار برای عمران روستاها

مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان استانی، شورای عالی جمعیت هلال احمر با راه اندازی شعبه هلال احمر شهرستان مارگون موافقت کرد.

وی با تقدیر از پیگیری‌های مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای راه‌اندازی شعبه هلال احمر شهرستان مارگون، عنوان کرد: ابتدا بنای راه اندازی نمایندگی داشتند که با رایزنی مستمر در نهایت با شعبه موافقت کردند.

روشنفکر خواستار مساعدت مسئولان ارشد جمعیت هلال احمر برای تامین تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز شعبه هلال احمر مارگون شد و افزود: امیدوارم با نگاه رئیس کل جمعیت و دبیرکل شاهد آغاز عملیات اجرایی ساختمان مورد نیاز این شعبه در آینده‌ای نزدیک باشیم.

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات روستاهای مارگون و بویراحمد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به عمران و ابادی روستاهای مارگون و بویراحمد خبر داد و بیان کرد: امیدوارم این میزان اعتبار به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یابد.

روشنفکر خاطرنشان کرد: ۲۰ میلیارد ریال برای زیرسازی و روکش آسفالت دو راهی تا پل دهنو لوداب، ۵۰ میلیارد ریال برای پروژه احداث راه دلی رچ_پوزه بلوط بلند_تنگ آلک، ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستای سرقنات مارگون، ۱۵ میلیارد ریال اجرای طرح هادی آبسردان سفلی و علیا، ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح هاد۰ی تمداری سفلی و علیا مارگون و ۴۰ میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح هادی مادوان سفلی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi