پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در آموزش و پرورش دهدشت چه خبر است؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در مدارس، اظهار کرد: باید عالم به زمانه باشیم و نسبت به موقعیتی که در آن هستیم تصمیم‌گیری کنیم و اگر این را نپذیریم دچار خسران می‌شویم. رییس شورای فرهنگ عمومی با بیان این که نباید مباحث تقابلی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84790
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

در آموزش و پرورش دهدشت چه خبر است؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در مدارس، اظهار کرد: باید عالم به زمانه باشیم و نسبت به موقعیتی که در آن هستیم تصمیم‌گیری کنیم و اگر این را نپذیریم دچار خسران می‌شویم.

رییس شورای فرهنگ عمومی با بیان این که نباید مباحث تقابلی باشند گفت: به برکت انقلاب بر سفره انقلاب نشسته‌ایم و کسی که نقد دلسوزانه دارد دشمن نیست.

در آموزش و پرورش دهدشت چه خبر است؟ 7

وی شبیخون فرهنگی دشمن علیه جوانان ما را یادآور شد و تصریح کرد: آموزش وپرورش معلم متخصص می‌خواهد، متاسفانه افراد ناتوانی وارد بدنه این نهاد مهم شدند که فاقد توانایی لازم هستند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: در سال‌های گذشته هر کسی در پست‌بندی جایگاهی نداشت ناچاراً می‌گفتند مربی پرورشی شود که در سایه این بی‌توجهی‌ها الان ماحصل آن بچه‌های کف خیابان هستند.

وی با بیان این که متاسفانه برخی معلمان با ریشه دین و نظام اسلامی بازی و ذهن دانش‌آموز را مخدوش می‌کنند خطاب به سرپرست آموزش وپرورش شهرستان گفت: آموزش وپروش مکلف به اجرای قانون است و تذکر قانونی خود را انجام دهد.

محمد جمالی سرپرست آموزش وپرورش دهدشت همه متولیان فرهنگی را مقصر در آسیب‌های جامعه هدف آموزش وپرورش عنوان و اظهار کرد: ببینید کسانی که امسال در آموزش وپرورش استخدام شدند چه قدر با روش تدریس آشنایی دارند؟

در آموزش و پرورش دهدشت چه خبر است؟ 8

جمالی گفت: باید بپذیریم دستانی که باعث شدند آموزش وپرورش به این سمت گرایش پیدا کند باعث آسیب به جامعه هدف این نهاد شدند.

سرپرست آموزش وپرورش دهدشت با بیان این که در تلاش هستیم تا آسیب‌ها را به حداقل برسانیم گفت: در حال اجرای برنامه‌هایی در مدارس هستیم اما این‌ها کارساز نیستند و باید جامعه را به سمت گرایشات مذهبی ببریم.

تعامل خبرنگاران با مدیران نقش مهمی در کاهش مشکلات دارد
دنبال کنید

سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه نیز در این جلسه با بیان این که دانش‌آموزان در این سال‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفتند اظهار کرد: ما آن‌ها را از دشمن در کمین توجیه نکردیم، آن‌ها از واقعیات انقلاب چیزی نمی‌دانند و اطلاع‌رسانی این نیست که فقط حرف بزنیم.

وی افزود: ما برخی مسائل را کلی‌گویی برای دانش‌آموز تشریح می‌کنیم در حالی که دانش‌آموز کلی‌گویی نمی‌پذیرد و باید آن را درک کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان این که جوان‌ها بودند که انقلاب را به وجود آوردند گفت: ما از لحاظ رسانه‌ای ضعیف هستیم و نمی‌توانیم دستاوردهای چهل ساله انقلاب بیان کنیم.

موسوی بیان کرد: مصداق در نظام زیاد داریم اما راوی خوب نداریم.

وی اظهار کرد: برای کاهش آسیب‌ها، اول باید مشکلات آموزش وپرورش را برطرف کنیم که بتواند مشکلات دانش‌آموزان را ساماندهی کند.

در آموزش و پرورش دهدشت چه خبر است؟ 9

عبدالکریم عبودی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه نیز یکی از معضلات آموزش وپرورش را تدریس معلمان بدون تخصص عنوان کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه آسیب‌های فضای مجازی را یادآور شد و گفت: جهت مقابله با این آسیب‌ها تشکیل کمیته بانک پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان از ضروریات است.

پیمان باوند از فعالان رسانه‌ای در این نشست اظهار کرد:  یکی از عوامل ضعف در آموزش وپرورش دهدشت این است کسانی که سردرگم بودند به استخدام این نهاد مهم درآمدند.

وی در ادامه صحبت‌های خود حلقه مفقوده بسیاری از آسیب‌ها را بی‌توجهی به مسئله جهاد تبیین عنوان و تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه چه اقداماتی انجام دادند؟

باوند افزود: اگر به جهاد تبیین عمل می‌کردیم و از برخی محدودیت‌های نگفتن‌ها می‌گذشتیم الان با این هجمه آسیب‌ها روبه‌رو نبودیم.

دلیل اصلی قطعی مکرر برق در یاسوج اعلام شد
دنبال کنید

در آموزش و پرورش دهدشت چه خبر است؟ 10

در آموزش و پرورش دهدشت چه خبر است؟ 11

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi