جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آغاز رقابت فعالان فضای مجازی در چهارمین رویداد دیجیتال بسیج/ نمایش آثار فاخر در شبکه‌‌های ملی و استانی

به گزارش کرونا از یاسوج، روح‌الله اخلاقی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد به حضور ۲۳ تیم از سراسر استان در این رویداد اشاره و اظهار کرد: شهرستان لنده با یک تیم دانش‌آموزی در زمینه انیمیشن و اپلیکشن و بازسازی در این رویداد حضور دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84745
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

آغاز رقابت فعالان فضای مجازی در چهارمین رویداد دیجیتال بسیج/ نمایش آثار فاخر در شبکه‌‌های ملی و استانی

به گزارش کرونا از یاسوج، روح‌الله اخلاقی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد به حضور ۲۳ تیم از سراسر استان در این رویداد اشاره و اظهار کرد: شهرستان لنده با یک تیم دانش‌آموزی در زمینه انیمیشن و اپلیکشن و بازسازی در این رویداد حضور دارد.

دبیر چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور تیم‌هایی از شهرستان بویراحمد در این رویداد گفت: دو تیم فضای مجازی از شهرستان بویراحمد در این رویداد حضور دارند، تیم آفرینش در زمینه انیمیشن، موشن‌گرافی و کمک موشن‌گرافی به صورت تلفیقی به زندگینامه شهید امید خوب و خدمات صادقانه می‌پردازند، تیم دیگر شهرستان بویراحمد در زمینه نرم افزاری موبایل حوزه‌های گردشگری و خدمات صادقانه و جهاد تبیین فعالیت دارد.

آغاز رقابت فعالان فضای مجازی در چهارمین رویداد دیجیتال بسیج/ نمایش آثار فاخر در شبکه‌‌های ملی و استانی 5

وی ادامه داد: تیم فضای مجازی گچساران با ۲۰ شرکت کننده در حوزه  بازی‌سازی، نرم‌افزار و انیمیشن حضور دارد. در بخش انیمیشن زندگینامه شهید «امید خوب» از شهدای حادثه تروریستی شیراز نمایش داده می‌شود، همچنین تیم دیگر حوزه نرم افزار در زمینه خدمات صادقانه و اردوی جهادی و انیمیشن رسومات محلی و بومی استان و بازی سازی در حوزه سلامت فعالیت دارند.

وی با اشاره به حضور دو تیم فضای مجازی چرام در حوزه انیمیشن و نرم افزار، گفت: تیم نرم‌افزار در حوزه سلامت و انیمشین در خصوص مشاهیر استان فعالیت دارد،

اخلاقی ادامه داد: شهرستان دنا با سه تیم انیمیشن و نرم افزار در چهارمین رویداد تولیدات فضای مجازی بسیج شرکت کرده است، تیم نرم افزار در خصوص بازار و خرید آنلاین بومی و انیمیشن در خصوص اردوهای جهادی در روستاها و انیمیشن در حوزه خدمت صادقانه و جهاد تبیین فعالیت می‌کند.

مجبور کردن مردم به استفاده از خدمات جانبی تالارها خلاف قانون است
دنبال کنید

آغاز رقابت فعالان فضای مجازی در چهارمین رویداد دیجیتال بسیج/ نمایش آثار فاخر در شبکه‌‌های ملی و استانی 6

 

وی با اشاره به حضور دو تیم شهرستان کهگیلویه که از بخش دیشموک در این رویداد حضور دارند، گفت: تیم فضای مجازی منطقه دیشموک برای اولین بار در این رویداد شرکت کردند و ایده آنها در خصوص تبیین خدمات انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد، همچنین گردشگری بومی استان است.

وی گفت: در مجموع حدود ۶۰ نفر در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۲۹ آبان تا اول آذر به مدت ۴۸ ساعت با هم به رقابت می‌پردازند، تولیدات هر تیمی در زمان تعیین شده به اتمام برسد داروی می‌شود، به تولیدات مناسبی هم که در زمان تعیین شده به اتمام نرسند فرصت می‌دهیم که در فرجه چند روزه تمام شود.

وی هدف از برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را شناسایی ظرفیت‌های نهفته در حوزه فضای مجازی دانست و عنوان کرد: حمایت از تیم‌های برتر فضای مجازی و شناخت و معرفی به گروه‌های دانش بنیان از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

آغاز رقابت فعالان فضای مجازی در چهارمین رویداد دیجیتال بسیج/ نمایش آثار فاخر در شبکه‌‌های ملی و استانی 7

دبیر چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم‌های اول سه رده انیمشین، بازی‌سازی و اپلیکشن‌های موبایلی به مسابقات کشوری که آذر ماه امسال برگزار می‌شود اعزام و ایده‌های خوب تیم‌ها با قیمت مناسب خریداری می‌شود، ضمن اینکه تسهیلات در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهیم.

اخلاقی عنوان کرد: تولیدات اصلی با هماهنگی از شبکه استانی دنا و شبکه افق پخش شود، ضمن اینکه انیمیشن مشاهیر استان به عنوان یک شناسنامه در زادروز تولد یا سالروز وفات مشاهیر استان نمایش داده می‌شود. 

اخلاقی عنوان کرد: تاکنون در این سه دوره ۲۰ اثر فاخر از بچه‌های استان در سطح معرفی شده است که از همه این ۲۰ اثر حمایت مالی انجام شده و تولید کنندگان در شرکت‌های دانش‌بنیان مشغول به کار شدند، انیمیشن سردار دلها در رده ملی، کشوری و منطقه‌ای رتبه اول تا سوم را کسب کرد، دو نرم‌افزار فاخر اردوهای جهادی را داشتیم که در سطح کشور در حال استفاده است، انیمیشن با فرزندان فلسطین توسط تیم شهرستان بویراحمد ساخته شد که بازخورد خیلی خوبی هم داشته است.

مدیر جدید کتابخانه‌های عمومی گچساران منصوب شد
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi