پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

یاسوج هر روز بدتر از دیروز/ گلایه مردم از شهردار و بی‌تفاوتی شورای شهر

به گزارش کرونا از یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد گرچه پایتخت طبیعت ایران به شمار می‌رود و زیبایی‌های خدادادی طبیعی این نام را براندازه این شهر کرده است اما سوء مدیریت‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده و صدای مردم درآورده است. کافی است برای چند ثانیه در خیابان‌های یاسوج قدم بزنی تا متوجه شوی پایتخت طبیعت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84733
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

یاسوج هر روز بدتر از دیروز/ گلایه مردم از شهردار و بی‌تفاوتی شورای شهر

به گزارش کرونا از یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد گرچه پایتخت طبیعت ایران به شمار می‌رود و زیبایی‌های خدادادی طبیعی این نام را براندازه این شهر کرده است اما سوء مدیریت‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده و صدای مردم درآورده است.

کافی است برای چند ثانیه در خیابان‌های یاسوج قدم بزنی تا متوجه شوی پایتخت طبیعت از داشتن یک خیابان با آسفالت خوب و مناسب هم محروم است، چاله چوله‌هایی که هر روز چهره یاسوج را زشت‌تر از دیروز کرده و هیچ مسئولی نه در شهرداری نه شورای شهر ککش نمی‌گزد و عین خیالش نیست.

آسفالت بد خیابان‌ها صدای رانندگان را درآورده است یکی از رانندگان تاکسی درون شهری یاسوج گفت: هر مقداری که کار می‌کنیم باید خرج ماشین کنیم چون یاسوج یک خیابان و آسفالت درستی ندارد.

این راننده تاکسی ادامه داد: هفته گذشته ۳ میلیون دادم و چرخ‌های ماشینم را تعویض کردم و از این وضع ناراحتم، مگر رانندگان تاکسی چقدر هزینه و درآمد دارند که این مقدار صرف خرید چرخش ماشین کنند.

وی از بی‌تفاوتی اعضای شورای شهر هم گلایه کرد و گفت: اعضای شورای شهر در برخی محافل می‌گفتند شهردار ضعیف است اما برای انتخاب مجدد شهردار به وی رای دادند و مصیبت این بی‌تفاوتی اعضای شورای شهر را مردم باید متحمل شوند.

نه فقط این راننده تاکسی بلکه با چند نفر دیگر هم که صحبت کردیم از وضعیت شهر یاسوج و آسفالت خیابان‌ها ابراز نارضایتی کردند و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند و در یک کلام باید گفت مردم از عملکرد شهردار و اعضای شورای شهر و بی‌تفاوتی این همه مشکل در سطح این شهر رضایت ندارد.

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است
دنبال کنید

در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی زمانی که پیرامون وضعیت ترافیکی شهر یاسوج و عدم فرهنگ‌سازی فرهنگ رانندگی و ترافیک صحبت شد و معاون نیروی انتظامی از عدم همکاری شهرداری انتقاد کرد و گفت: بیلبوردهای سطح شهر برای اینکه برای فرهنگ‌سازی در اختیار پلیس نیست و تمام بیلبوردها فقط تبلیغ آرایشی و بهداشتی و آرایشگاه است.

بعد از صحبت‌های سرهنگ پیوست، فرشید احمدی کیش با بیان اینکه می‌پذیرم که در حوزه فرهنگ‌سازی کاری انجام نشده به یک عذرخواهی بسنده کرد اما بدون شک مردم انتظار دارند اعضای شورا تنها به عذرخواهی مشغول نباشند و برای یاسوجی که می‌گویند رو به توسعه است کاری انجام دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi