جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسیجیان بدون ادعا برای حفظ امنیت جهاد می‌کنند/ خون پاک شهید عجمیان دامن اشرار را خواهد گرفت

به گزارش کرونا از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، امروز در آئین افتتاح پروژه‌های آبرسانی و آسفالت ریزی شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان انجام شد، گفت: بسیج به فرمان رهبر کبیر انقلاب ایجاد شد و امروز این ارتش بی‌بدیل می‌تواند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84730
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

بسیجیان بدون ادعا برای حفظ امنیت جهاد می‌کنند/ خون پاک شهید عجمیان دامن اشرار را خواهد گرفت

به گزارش کرونا از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، امروز در آئین افتتاح پروژه‌های آبرسانی و آسفالت ریزی شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان انجام شد، گفت: بسیج به فرمان رهبر کبیر انقلاب ایجاد شد و امروز این ارتش بی‌بدیل می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و چالش‌های پیش رو باشد.

وی با اشاره به ناامنی‌ها و آشوب‌های اخیر، افزود: در این ایام شاهد. بودیم که برخی افراد و عناصر خود فروخته، اراذل و اوباش و اشرار، بازیچه دست استکبار جهانی شدند و در زمین دشمن فعالیت کردند، در این امنیت کشور به خطر افتاد اما بسیجیان غیور، مجاهدان و فداییان وطن پای کار آمدند و در راستای حفظ امنیت جهاد کردند و برخی نیز جان خود را مظلومانه از دست دادند.

وی با بیان اینکه استان البرز در همین روزها دو شهید مدافع امنیت تقدیم انقلاب کرد، ادامه داد: مفتخریم که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود از شهید عجمیان نام می‌برند و از دلدادگی و حضور زیبای البرزی‌ها در مراسم تشییع پیکر این شهید خرسند می‌شوند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بدرقه باشکوه شهید عجمیان را بیانگر ارادت و اعتماد مردم به بسیج و انقلاب برشمرد و تصریح کرد: راز ماندگاری بسیج، حضور در میادین بزرگ جهاد است؛ هشت سال دفاع مقدس، جهاد علمی و سازندگی، کمک به هم‌نوعان در بلایای طبیعی، مقابله با ویروس کرونا، اجرای طرح شهید سلیمانی و دفاع از حریم و حرم آل الله از جمله این میادین قلمداد می‌شود.

اوضاع آشفته قهوه‌ها خانه و باغ‌های تفریحی یاسوج/هشدار شدید فرماندار و آمار عجیب مرکز بهداشت
دنبال کنید

 حیدرنیا با اشاره به اینکه بسیجیان بدون ادعا در مسیر خدا جهاد می‌کنند، ادامه داد: دشمنان در یک جنگ ترکیبی، هجمه، تخریب و عملیات روانی علیه نظام جمهوری اسلامی سعی دارند میبر فکری اقشار مردمی را تغییر دهند.

خون پاک شهید عجمیان دامان اشرار را خواهد گرفت

وی افزود: پس از شهادت شهید سید روح الله عجمیان، با حضور در منزل این جوان البرزی، بسیار متأسف شدم؛ پیشنهاد می کنم سری به منزل او بزنید و ببینید که این شهید و خانواده وی چه بهره ای از سفره انقلاب برده اند؟ علیرغم این شرایط، این جوان بسیجی مخلصانه وارد میدان دفاع از امنیت مردم شد و دیدید که چگونه با قصاوت اشرار و اراذل و اوباش به شهادت رسید؛ بی شک خون پاک این شهید، دامان همه اشرار و اراذل را خواهد گرفت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تأکید بر اینکه حساب معترضان از اغتشاشگران جداست، اظهار کرد: برخی افراد به وضع موجود و مشکلات معیشتی و اقتصادی اعتراض دارند که به حق است اما بحث اعتراض از اغتشاش جداست. با ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور، همه مردم ضرر می‌کنند و در فضایی ناامن آسیب می‌بینند، در حالیکه رسیدگی به مشکلات و رفع آن‌ها باید در فضایی امن صورت گیرد.

حیدرنیا، محرومیت زدایی را یکی از وظایف اصلی و اولویت دار سپاه و بسیج دانست و بیان کرد: در سنوات گذشته اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف بسیج سازندگی انجام شده و اولویت اصلی سازمان بسیج سازندگی، تکمیل پروژه های نیمه تمام و تمرکز آن بر پروژه‌های مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها و کمک به رفع مشکلات مردم در شهرستان ها، روستاها و مناطقی است که بعضا مورد غفلت واقع شده اند.

برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت همراه با رعایت نکات بهداشتی است 
دنبال کنید

وی با بیان اینکه بسیج وظیفه خود می‌داند این پروژه‌ها را با استفاده از ظرفیت خیرین، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تکمیل و افتتاح کند، اظهار کرد: خادمی مردمی که به فرموده امام خمینی (ره) ولی نعمتان اصلی این انقلاب هستند، افتخار ما سربازان در سپاه و بسیج است و به این خادمی می‌بالیم. امید است خداوند همه ما را در زمره سربازان واقعی امام زمان (عج) قرار دهد و به زودی پرچم این نظام و انقلاب به دست باکفایت مقام معظم رهبری تحویل صاحب اصلی آن شود.

پایان پیام/ج


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi