سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس شهرستان های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس شهرستان های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند بی نظیر است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84718
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس شهرستان های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده صید ترال متوقف شد و قرار بود ۱۵۹۸ مورد مجوز قایق و ۱۹۵ مورد لنج برای صید صادر شود و متاسفانه تاکنون ۳۰۰ مورد انجام شده که این هم نشان از خلف وعده مسئولان شیلات است و قول دادند مابقی هم صادر شود.

وی افزود: لایروبی اسکله ها را تامین اعتبار کردیم چه در بریز و چه در رمین که لایروبی شروع شود همچنین توانستیم سازمان بنادر را متقاعد کنیم تا اسکله ۷ تیر را در شهر چابهار را لایروبی کند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس اظهار کرد: بیش ترین مدارس در حال ساخت در حوزه انتخابیه ام است که بیشتر هم خیر ساز هستند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: احداث مجتمع های شبانه روزی هم تعریف شده است و بیشترین واحدهای فضای آموزشی در کشور است و این نشان از مشارکت بالای جامعه خیرین مدرسه ساز دارد و خیلی از این پروژه ها نیز به بهره برداری رسیدند و برخی ها هم در آینده افتتاح می شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi