شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جدیدترین و بهترین روش های پیکرتراشی سال1401

جدیدترین و بهترین روش های پیکرتراشی سال۱۴۰۱ روش جدید پیکرتراشی بدن توسط بهترین جراح پیکرتراشی در تهران و دستگاه لیپوماتیک و سایر دستگاه های پیشرفته مانند لیپوست، واترجت، اولترازد و … قابل انجام است. تمامی این دستگاه ها با استفاده از روش لیپوساکشن ساخته و کار می کنند. با این تفاوت که کیفیت جراحی پیکرتراشی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84700
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

کرونا :

جدیدترین و بهترین روش های پیکرتراشی سال1401

جدیدترین و بهترین روش های پیکرتراشی سال۱۴۰۱

روش جدید پیکرتراشی بدن توسط بهترین جراح پیکرتراشی در تهران و دستگاه لیپوماتیک و سایر دستگاه های پیشرفته مانند لیپوست، واترجت، اولترازد و … قابل انجام است. تمامی این دستگاه ها با استفاده از روش لیپوساکشن ساخته و کار می کنند. با این تفاوت که کیفیت جراحی پیکرتراشی را افزایش داده اند، این روش ها درد، کبودی، تورم و عوارض جانبی چربی سوزی را کاهش دادند و در نهایت کاهش وزن و رسیدن به اندامی ایده آل را تسهیل کردند. هدف از کانتورینگ حذف بافت چربی اضافی زیر پوست، لاغری اندام ها و همچنین تزریق چربی به سایر قسمت های بدن است. در نتیجه می توان قسمت های چربی را نازک تر و قسمت های نازک را کمی پرتر و خوش فرم تر کرد. در ادامه قصد داریم شما را با جدید ترین روش های پیکرتراشی و ویژگی بهترین جراح پیکرتراشی آشنا کنیم با ما همراه باشید .

جدیدترین و بهترین روش های پیکرتراشی سال1401 5

پیکرتراشی برای چه کسانی مناسب است؟

اغلب افراد از اضافه وزن خسته شده اند و از سوی دیگر، زندگی پر مشغله امروزی به آنها اجازه نمی دهد درمان طولانی مدت یا رژیم های کاهش وزن را انتخاب کنند. گاهی اوقات، افرادی که رژیم لاغری می گیرند، نتیجه ای نمی گیرند و چاره ای جز پیکرتراشی بدن خود ندارند. بنابراین، آنها به دکتر مراجعه می کنند. با معاینه فرد و تشخیص وضعیت جسمانی وی، پزشک تشخیص می دهد که آیا پیکرتراشی برای فرد مناسب است یا خیر.

جدیدترین و بهترین روش های پیکرتراشی سال1401 6

شایان ذکر است بهترین و جدیدترین روش فرم دهی بدن بدون جراحی تنها برای لاغری بدن مورد استفاده قرار نمی گیرد. برعکس، برخی از افراد، به ویژه زنان، دوست دارند اندامی شبیه به افراد مشهور داشته باشند. به همین دلیل پزشکان می توانند با پیکرتراشی بدن، چربی را به قسمت های مورد نظر تزریق کنند.

ویژگی های بهترین جراح پیکرتراشی در تهران

اگر شما هم به دنبال بهترین جراح پیکرتراشی در تهران هستید، در انتخاب پزشک حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • با توجه به حساسیت این روش، جراحان پلاستیک و زیبایی ممکن است از بهترین گزینه های شما باشند.
  • نمونه کارهای دکتر را حتما در صفحات مجازی و سایت ایشان ببینید.
  • با پزشک خود مشورت کنید و از او در مورد جراحی و عوارض آن سوال کنید.
  • بهترین جراح پیکرتراشی بدن در تهران با بیمار صادق هستند و اگر متقاضی شرایط لازم برای جراحی را ندارد به او می گویند.
قیمت موبایل ۲۰ درصد کاهش می‌یابد
دنبال کنید

بهترین و جدید ترین روش های پیکرتراشی

پیکر تراشی بسته به شرایط بیمار و انتخاب یکی از آنها توسط پزشک روش های مختلفی دارد. در ادامه تعدادی از بهترین و جدیدترین روش های پیکرتراشی بدن بدون جراحی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

لیپوماتیک: لیپوماتیک شناخته شده ترین روش پیکرتراشی است که توسط پزشکان امروزی جایگزین روش های نامناسب سنتی و قدیمی شده است. این روش خیلی سریع انجام می شود و تنها با ایجاد چند سوراخ کوچک نتیجه خوبی می دهد. در لیپوماتیک، پزشک لوله مخصوصی را وارد بدن می کند و چندین سوراخ کوچک ایجاد می کند و چربی اضافی از آن خارج می شود. این چربی ها را می توان در سایر قسمت های بدن استفاده کرد یا به طور کامل دور انداخت.

ابدومینوپلاستی: یکی دیگر از روش های قدیمی و سنتی پیکرتراشی، ابدومینوپلاستی است. در این روش ۲ برش روی نواحی مشکوک ایجاد می شود تا متخصص زیبایی به عضلات داخلی دسترسی پیدا کند. پزشک باید پوست اضافی ناحیه مورد نظر را برداشته و عضلات شکم را به هم نزدیک کند تا خوب به نظر برسد. این روش نوعی جراحی محسوب می شود و بیمار در حین عمل نیاز به بیهوشی کامل دارد. از عوارض این جراحی می توان به عفونت، عدم تقارن، خونریزی، تجمع مایع در زیر پوست، از دست دادن پوست شکم، افتادگی پوست و بی حسی اشاره کرد. برای آشنایی با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران اینجا کلیک کنید ، همچنین می توانید به سایت تاپتنا مراجعه فرمایید و با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

لیپوست: حال اگر به دنبال جدیدترین و بهترین روش پیکرتراشی بدن هستید، باید بگوییم که لیپوست یک حالت پیشرفته لیپوماتیک است که چربی بیشتری را از بدن خارج می کند. این روش با لرزش در حالت رفت و برگشت انجام می شود که نسبت به روش های دیگر عوارض کمتری دارد. زیرا حالت ویبره آن از توده شدن چربی بدن جلوگیری می کند و به طور یکنواخت از بین می رود. همچنین می توان از این چربی ها برای تزریق به سایر قسمت های بدن استفاده کرد.

تخریب خانه های تاریخی شیراز صحت ندارد/بحث مرمت مطرح است
دنبال کنید

لیپوساکشن: لیپوساکشن یکی از روش های اصلی پیکرتراشی است که با ایجاد یک برش کوچک انجام می شود. یک لوله کولون مخصوص از طریق این برش ها وارد بدن می شود و چربی اضافی خارج می شود. این روش به طور کلی برای شکم و نواحی بزرگ قابل استفاده است. چربی خارج شده به این روش برای تزریق در نواحی دیگر مناسب نیست و باید دور ریخته شود.

جدیدترین و بهترین روش های پیکرتراشی سال1401 7

لیزر لیپولیز: برای پیکرتراشی بدن با لیپولیز دو روش وجود دارد که با نظر پزشک یا شرایط جسمانی فرد انجام می شود. در روش اول مایع مخصوصی به بدن تزریق می شود. مقدار این مایع به وزن و شرایط فرد بستگی دارد. پس از تزریق مایع به بدن، چربی اضافی به صورت مایع از طریق یک لوله مخصوص از کبد خارج می شود. روش دومی که توسط لیپولیز انجام می شود، لیزر لیپولیز است. در طی این روش که جدیدترین روش کانتورینگ بدن بدون جراحی است، دستگاه لیزر بر روی بدن بیمار و نواحی مورد نظر نصب می شود تا سلول های چربی بدن در اثر حرارت لیزر از بین می روند.

کلام آخر

به دلیل حساسیت بسیار بالای پیکرتراشی بدن، این روش توسط هیچ پزشک عمومی بی تجربه قابل انجام نیست و اگر این عمل توسط بهترین جراح پیکرتراشی در تهران انجام شود به صورت طبیعی و بدون عارضه و خطر انجام می شود. برای مراجعه به دکتر پیکرتراشی، بهتر است با بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران که در سایت تاپتنا به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین جراح پیکرتراشی مراجعه کردید و درمانی برای شما صورت گرفته است تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های جراحی برای شما بهتر بوده است ؟

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi