جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عملکرد وزارت راه و شهرسازی برای شهرستان های گناباد و بجستان نامطلوب است

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس گفت: متاسفانه عملکرد وزارت راه و شهرسازی برای شهرستان های گناباد و بجستان نامطلوب است که دولت باید در این حوزه اقداماتی را انجام دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84646
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

عملکرد وزارت راه و شهرسازی برای شهرستان های گناباد و بجستان نامطلوب است

محمد صفائی دلوئی  در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده وزارت نیرو در شهرستان های گناباد و بجستان اقدامات مطلوبی انجام داده است.

وی افزود: همچنین وزارت بهداشت هم مساعدت های لازم را برای برطرف کردن مشکلات بهداشت و درمان انجام دادند مثلا برای توسعه بیمارستان های بجستان و گناباد اقدامات مطلوبی را انجام دادند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس اظهار کرد: عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه انتخابیه به ویژه در بخش راه آهن که در حقیقت شرق کشور پایه اساسی پیمان شانگهای بوده به شدت ضعیف است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین در بخش نهضت ملی مسکن هم کوتاهی های این وزارتخانه در حوزه انتخابیه مشهود است امیدوارم دولت در این حوزه ها بازنگری داشته باشد.

صفایی دلویی بیان کرد: چندین مدرسه در حوزه انتخابیه به همت و مشارکت خیرین ساخته شده است و الان هم ۲ مدرسه دیگر با همکاری بنیاد برکت در حال ساخت است همچنین کمیته امداد و بهزیستی هم برای افراد تحت پوشش خود اقداماتی را انجام دادند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi