جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمع‌آوری ۱۰۳ مدرسه کانکسی پرجمعیت کرمانشاه در اولویت است

مرزبان نظری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح شهید پناهی توسط سازمان نوسازی، توسعه و مدارس کشور با تکیه بر لزوم ساماندهی و جمع‌آوری مدارس کانکسی دارای بیش از ۱۰ دانش‌آموز عملیاتی شده است. وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱۸ مدرسه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84643
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

جمع‌آوری ۱۰۳ مدرسه کانکسی پرجمعیت کرمانشاه در اولویت است

مرزبان نظری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح شهید پناهی توسط سازمان نوسازی، توسعه و مدارس کشور با تکیه بر لزوم ساماندهی و جمع‌آوری مدارس کانکسی دارای بیش از ۱۰ دانش‌آموز عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱۸ مدرسه کانکسی در استان کرمانشاه وجود دارد افزود: در این راستا باید در قالب طرح شهید پناهی و همچنین کمک خیرین، این مدارس برچیده شود که با توجه به اینکه ۱۰۳ مدرسه کانکسی از این تعداد بیش از ۱۰ دانش‌آموز دارد، برچیده شدن آن‌ها در دستور کار است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه تصریح کرد: در مرحله بعد برچیده شدن کانکس‌های با کمتر از ۱۰ دانش‌آموز در اولویت هستند تا ان‌شاءالله در سال‌های آینده صاحب ساختمان شوند.

پایان پیام/پ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi