جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

احداث چندین خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت در چابهار

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده چندین خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت در چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند به بهره برداری رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84640
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

احداث چندین خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت در چابهار

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات خود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده بیمارستان نیک شهر را توسعه دادیم و بخش های مختلفی را در این بیمارستان اضافه کردیم همچنین پزشکان متخصص هم برای انجام کار پزشکی به این بیمارستان آمدند ضمنا مجوز  راه اندازی بخش اطفال آن هم اخذ گردید.

وی افزود: مجوز احداث بخش دیالیز را برای بیماران بخش دشتیاری گرفتیم و ۴ دستگاه دیالیز اختصاص داده شد همچنین پروژه های محرومیت زدایی که شامل احداث ۱۰۰ خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت برای حوزه انتخابیه بودند را انجام دادیم.

این نماینده مردم در مجلس گفت: در همین مدت بخش ال دی آر(زایشگاه) بیمارستان چابهار هم افتتاح شد تا مشکلات مردم در این رابطه کاهش پیدا کند. مجموع این ها جز اقداماتی بوده که در حوزه سلامت اتفاق افتاده است.

  نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس اظهار کرد: در حال حاضر نیز پیگیری می کنیم تا بیمارستان قصرقند و زرآباد هم احداث شود. بیمارستان قدیمی ساخت نیک شهر هم قرار است بازسازی شود تا از آن بهره برده شود البته تامین اعتبار شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi