جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه موقت دهدشت خطاب به شورای امنیت ملی/ طاقت و صبر مردم تمام شده، معاندین را مجازات کنید

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت اظهار کرد: به این دلیل که انسان فراموش‌کار است خداوند او را به نماز دستور داد. امام جمعه موقت دهدشت افزود: کسی که نماز را ترک کند مرتد است. وی بیان کرد: نماز ما را از مشکلات نجات می‌دهد،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84601
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

کرونا :

امام جمعه موقت دهدشت خطاب به شورای امنیت ملی/ طاقت و صبر مردم تمام شده، معاندین را مجازات کنید

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت اظهار کرد: به این دلیل که انسان فراموش‌کار است خداوند او را به نماز دستور داد.

امام جمعه موقت دهدشت افزود: کسی که نماز را ترک کند مرتد است.

وی بیان کرد: نماز ما را از مشکلات نجات می‌دهد، کسی که نماز نمی‌خواند در قیامت کور است.

حجت‌الاسلام تقوی در ادامه صحبت‌های خود از حضور و قدرشناسی مردم در آیین تشییع آیت‌الله حسینی امام جمعه سابق یاسوج تقدیر و تشکر به عمل آورد و گفت: این‌ها حاکی از جایگاه معنوی روحانیت در جامعه است.

وی تصریح کرد: دشمن جایگاه روحانیت را شناخته و می‌داند که روحانیت پیشقراولان نهضت اسلامی هستند لذا تلاش دارد روحانیت را تخریب کند.

امام جمعه موقت دهدشت افزود: کسانی که به لباس پیامبر اهانت می‌کنند باید مجازات شوند، رضاخان قلدر نتوانست کاری کند دو درصدی ها راه به جایی پیش نخواهند برد.

وی اظهار کرد: کسانی که زمینه نفوذ دشمن را در کشور تسهیل می‌کنند این‌ها غافل هستند و باید راهنمایی و هدایت شوند.

امام جمعه موقت دهدشت ادامه داد: اما گروهی معاند و مخالف اسلام و ولایت فقیه هستند و جمهوری اسلامی را قبول ندارند و شعارشان مرگ بر دیکتاتور است، شعار مرگ بر دیکتاتور مال مردم انقلاب است، دیکتاتور کسی است که با کودتا یا پادشاهی سرکار آمده باشد، هشت میلیارد انسان روی کره زمین زندگی می‌کنند کدام کشور به غیر از جمهوری اسلامی رفراندوم برای مردمش گذاشت؟ و ۹۸درصد مردم به حکومت انقلابی رای دادند.

وی در ادامه افزود: این‌هایی که اکنون شعار رفراندوم می‌دهند، همان دو درصد هستند، این را بدانید رفراندوم یعنی ۲۲ بهمن، یعنی نماز جمعه، یعنی ۹ دی، رفراندوم شعاری مردمی است که می‌گویند اگر ولی فقیه حکم جهاد دهد.

کلاهبردار اینستاگرامی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد 
دنبال کنید

امام جمعه موقت دهدشت خطاب به شورای امنیت ملی گفت: مردم نگران هستند، طاقت‌ و صبر آن‌ها تمام شده، در برابر متجاوزان بایستید و آن‌ها را مجازات کنید، این‌ها محارب هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi