جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شورا و شهرداری سی‌سخت را چه می‌شود؟/محلی برای مشورت یا مکانی برای جنگ و جدل؟!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در فصول مختلف سال گردشگران زیادی این استان را مقصد خود برای تفریح و گردشگری قرار می دهند. هر چند نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد جلوه‌های ویژه‌ای برای بازدید مسافران و گردشگران دارند اما شهر سی سخت در میان تمامی شهرها و مناطق استان کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84589
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

شورا و شهرداری سی‌سخت را چه می‌شود؟/محلی برای مشورت یا مکانی برای جنگ و جدل؟!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در فصول مختلف سال گردشگران زیادی این استان را مقصد خود برای تفریح و گردشگری قرار می دهند.

هر چند نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد جلوه‌های ویژه‌ای برای بازدید مسافران و گردشگران دارند اما شهر سی سخت در میان تمامی شهرها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد ویژگی های منحصر به فردی دارد.

شهری که بر دامنه دنا آرمیده و آب و هوایی بس مطبوع در چندین ماه از سال در فصول بهار و تابستان دارد شهری که در صورت رسیدگی بیشتر به آن و توجه هر چه بیشتر مسئولان قادر است به تنهایی منبع درآمد یک استان باشد.

شهری با این صفات و ویژگی‌ها که علاوه بر گردشگران در طول سال عده ای توریست نیز از آن بازدید می کنند و البته نام شهر توریستی سی سخت را هم به خود گرفته و نیازمند همراهی و همکاری و اتحاد مدیران برای تحول در آن است.

مدیرانی که باید دست در دست هم برای رفع کمبودها و نواقص این شهر گردشگری تلاش کنند اما در یکی دو سال اخیر خبرهای بسیار نگران کننده از شهر سی‌سخت و از درون مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر می‌شنویم خبرهایی که به هیچ عنوان با پیشینه فرهنگی و علمی شهر سی سخت همخوانی ندارد.

صحبت از فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک و دست به یقه شدن و تهدید و برخورد فیزیکی از درون مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

چنین رویکردی قطعا موجب درجا زدن و اتلاف وقت مسئولان امور شهری برای رسیدگی به وضعیت شهر توریستی سی سخت می شود و مهمتر از همه پیشینه فرهنگی سی‌سخت را زیر سوال می‌برد و مردم نیز از چنین رویکردی ناراضی هستند.

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از سال ۹۰ تا پایان اسفندماه۹۸
دنبال کنید

در زمانه‌ای که می‌توان مشکلات را با زبان و قلم و با مشورت و جلسه برطرف کرد چنین برخوردهایی در مجموعه شورای شهر سی‌سخت عجیب به نظر می‌رسد.

اصولا همان گونه که از نام آن پیداست شورا را برای مشورت جهت رفع مشکلات گذاشته‌‌اند و هنگامی که پسوند اسلامی در کنار آن است دیگر با ناسزا و هتک حرمت سازگاری ندارد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi