جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تأمین برق مورد نیاز توسعه صنایع در آذربایجان شرقی؛ یکی از خواسته جدی صنعتگران و مدیران استان

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: تأمین برق مورد نیاز توسعه صنایع در آذربایجان شرقی، یکی از خواسته جدی صنعتگران و مدیران استان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84586
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

تأمین برق مورد نیاز توسعه صنایع در آذربایجان شرقی؛ یکی از خواسته جدی صنعتگران و مدیران استان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛روح‌الله متفکر آزاد  نماینده تبریز،اسکو و آذرشهر و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با رئیس جمهور در مورد موضوعات ملی و استانی دیگر نظرات خود را مطرح کردم و پیشنهاد من به طور مشخص این بود که تبریز، ظرفیت “هاب” ترانزیتی منطقه شدن را دارد و بر این اساس دولت باید زیرساخت لازم برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها را فراهم کند.

وی آذربایجان شرقی را برای کشورهای پیرامونی، هم به لحاظ ریلی و هم جاده‌ای، دارای نقش “هاب” منطقه‌ای دانست و گفت: این مهم نیازمند تمرکز ویژه دولت به تبریز و آذربایجان است که در توسعه اقتصادی کشور نیز می‌تواند اثر گذار باشد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با تاکید بر اینکه موضوع تأمین برق مورد نیاز توسعه صنایع در استان هم یکی از خواسته‌های جدی مطرح شده در این دیدار بود، یادآوری کرد: قبل از این دیدار هم با تعدادی از صنعتگران و مدیران استان، مهم‌ترین نیازهای استان احصاء شده بود که در نشست با رئیس جمهور آنها را مطرح کردم.

متفکرآزاد با اشاره به اینکه وقایع اخیر کشور نیز در نشست مشترک با رئیس جمهور مطرح شد، بیان کرد: در بحث امید آفرینی نیز پیشنهاداتی ارائه دادیم تا دولت در این مبحث هم بیش از پیش ورود کند، زیرا یکی از اقدامات موفق دولت در امیدآفرینی، ریشه کن کردن کرونا بود که می‌تواند در حوزه اقتصادی و معیشتی نیز تکرار شود و مشکلات مردم را کاهش دهد./

سازمان ثبت اسناد و املاک برای رفع مشکلات مردم نهایت همکاری را داشته باشد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi