چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

امیدآفرینی، مهمترین و جهادی‌ترین مسئولیت امروز در حوزه تولید محتوا برای فضای مجازی است

رییس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس در آیین اختتامیه چهارمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در دانشکده کشاورزی شهرکرد گفت: مهمترین و جهادی‌ترین مسئولیت امروز در حوزه تولید محتوا برای فضای مجازی امیدآفرینی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84568
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

امیدآفرینی، مهمترین و جهادی‌ترین مسئولیت امروز در حوزه تولید محتوا برای فضای مجازی است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان و رییس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه چهارمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که در دانشکده کشاورزی شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اهمیت تصویرسازی هوشمند در اطلاع‌رسانی گفت: تولید تصویر واقعی از یک حادثه یا واقعه به عنوان پیام اول و سازماندهی شبکه‌ای رسانه، برای تصویرسازی هوشمند در اطلاع‌رسانی ضروری است که در کشور در تولید پیام توسط جریان دلسوز فاصله زیادی وجود دارد.

وی افزود: هم‌اکنون کمبود زیرساخت‌ها و ضعف در ظرفیت نرم‌افزاری به عنوان یکی از مشکلات مهم و اساسی در کشور در زمینه تولید محتوا و همچنین تصویرسازی هوشمند مشهود است که مسئولان در نظام جمهوری اسلامی محکم ایستادند تا شبکه ملی و دسترسی نهایی اینترنت ثابت مبتنی بر فیبرنوری را در کشور نهایی کنند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: تولید نرم‌افزار خلاق و بازی هوشمند و شبکه‌سازی در فضای مجازی نیز وظیفه نخبگان است که با برگزاری رویدادهای بزرگ از جمله رویدادتولید محتوای دیجیتال و ایجاد شبکه اندیشمند و فعال با شناخت درست برای اثربخشی در فضای مجازی گام برداشته شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروزه حکمرانی فضای مجازی در دست نظام سلطه است و ما به جای نقش راهبردی، نقش پدافندی را پیش گرفتیم که این راه‌اثرگذار نیست، افزود: دشمن با تمام توان سعی دارد از کشور ما تصویرسازی نادرستی به مردم ارائه دهد.

سلامت بانوان باید اولویت اول دستگاه‌های مختلف قرار بگیرد
دنبال کنید

وی افزود: امروز در کشور در هدایت و راهبری فضای مجازی در سطح راهبردی مشکل داریم و تولید محتوا برای فضای مجازی کشور در جای دیگر و همچنین رهبری این فضا جای دیگر انجام می‌شود که این امر آسیب جدی به تمدن و فرهنگ کشور خواهد زد.

راستینه به ضرورت تولید محتوا در سطح راهبردی اشاره کرد و گفت: فعالان در حوزه فضای مجازی و نرم افزاری رایانه‌ای باید به نقطه‌ای برسند که روایت واقعی و اول را به تصویر بکشند و پیام ایجاد شده را به دست مخاطب برسانند که این مورد نیازمند ایجاد ظرفیت‌های لازم در حوزه نرم‌افزار و زیرساخت است.

وی با بیان اینکه در مدیریت رسانه مشکل داریم، گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین و جهادی‌ترین مسئولیت امروز در حوزه تولید محتوا برای فضای مجازی امیدآفرینی است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساختار بین‌المللی و جهانی در حال تغییر است،گفت: آشوب‌های ایجاد شده به این سبب است که حواس ملت را از مسائل جهانی پرت کنند و نگذارند ایران در این عرصه جایگاهی کسب کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجتال در سطح کشور گفت: حرکتی که در این رویداد در زمینه تولید محتوا انجام شده بسیار ارزنده و قابل تقدیر است و باید این امر به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

راستینه با اشاره به اینکه هم اکنون مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه در کشور قابل لمس است، گفت: در یک سال گذشته دولت و مجلس در کنار هم برای حل مشکلات مردم متحد به میدان آمدند و سه قوه متحد با هم برای رفع مشکل مردم وارد عمل شدند و دشمن متوجه شده که در یک نقطه تاریخی سه قوه برای حل مشکلات مردم متحد شدند و با ایجاد ناامنی در جامعه و اغتشاشات به دنبال ضربه زدن به نظام است تا حواس مسوولان و تمرکز مسولان درحل مشکلات مردم از بین برود./

جنگنده فانتوم با شلیک موشک نصر، هدف دریایی را منهدم کرد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi