جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شهرداری های تازه تاسیس سراب حمام، پلدختر و معمولان نیازمند اعتبار، قیر و ماشین آلات هستند

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس در نشست با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی لرستان گفت: شهرداری های تازه تاسیس سراب حمام، پلدختر و معمولان نیازمند اعتبار، قیر و ماشین آلات هستند چراکه مردم این مناطق از زیرساخت و امکانات مختلف محروم هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84559
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

شهرداری های تازه تاسیس سراب حمام، پلدختر و معمولان نیازمند اعتبار، قیر و ماشین آلات هستند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی لرستان گفت: ۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات زمان سیل مانده که نیاز به مصوبه دارد تا به خسارت دیدگان سیل از جمله کشاورزان پرداخت شود.

وی ادامه داد: هشت ایستگاه پمپاژ آب مردمی پلدختر، سه ایستگاه مربوط به وزارت نیرو و هفت ایستگاه مربوط به وزارت جهاد کشاورزی در زمان سیل تکمیل شده یا در شرف افتتاح بود که به طور کامل از بین رفتند و درصورت احیای این تعداد بیش از پنج هزار هکتار زمین دیم منطقه آبی می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون یکهزار و ۵۰۰ متر پل سیل زده در پلدختر بازسازی شده است تصریح کرد:همچنین ۹۰۰ متر از دیواره ساحلی پلدختر و ۴۰۰ متر از دیواره معمولان تاکنون احداث و برخی پل ها مانند پل روستای ابراهیم اباد با ۹۵ درصد افتتاح نشده است.

کاظمی گفت: رییس جمهور در سفر استانی به لرستان نسبت به استمهال وام سیل زدگان پلدختر تاکید داشتند که اجرای این مهم به همکاری دستگاه های اجرایی مختلف از جمله وزارت کشور نیاز دارد.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس ادامه داد: شهرداری های تازه تاسیس سراب حمام، پلدختر و معمولان نیازمند اعتبار، قیر و ماشین آلات هستند چراکه مردم این مناطق از زیرساخت و امکانات مختلف محروم هستند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi