پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پیگیر رفع مشکل احداث خط تولید پروفیل و لوله شرکت فولاد اهواز

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: پیگیرهایی برای رفع مشکل احداث خط تولید پروفیل و لوله شرکت فولاد تجارت اهواز صورت می گیرد تا با تکمیل آن زمینه اشتغال فراهم شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84556
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

پیگیر رفع مشکل احداث خط تولید پروفیل و لوله شرکت فولاد اهواز

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا بازدیدی از احداث خط تولید پروفیل و لوله شرکت فولاد تجارت صدرا داشتم و روند پیشرفت پروژه را امیدوارکننده بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و توسعه صنایع شهرستان اهواز، از تمامی صنعتگران و سرمایه گذارانی که در این منطقه سرمایه گذاری می کنند حمایت می کنیم و پیگیری های خود را در سطح استان و کشور برای تکمیل این پروژه ادامه می دهیم.

حسینی  بیان کرد : در روزهای گذشته نیز بازدیدی از روستای گمبوعه داشتم و این روستا یکی از مهم ترین بخش های شهرستان حمیدیه است لذا در این بازدید مشکلات مردم استماع تا اقدامات در جهت رفع آنها انجام گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آب شرب، شبکه برق و روشنایی معابر، راه های مواصلاتی و روستایی، بهسازی روستا و گاز از جمله موارد ذکر شده در این دیدار بود که ان شالله در آینده ای نزدیک به همراه اعضای شوراهای روستایی و دهیاران این روستاها جلسه ای را با مدیران بخش های مربوطه خواهیم داشت و ضمن بازدید میدانی از روستاها موارد را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت : با توجه به کم برخورداری این مناطق باید اقدامات ویژه و جهادی را در جهت رشد و توسعه انجام بدهیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi