جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دولت حق آبه شرکت های تولیدی و صنعتی شوش و کرخه را تامین کند

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: دولت باید حق آبه شرکت های تولیدی و صنعتی شوش و کرخه را تامین کند چرا که در صورت تامین نشدن حق آبه مورد نیاز شرکت های صنعتی شوش خسارت جدی به این واحدها وارد خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84550
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

دولت حق آبه شرکت های تولیدی و صنعتی شوش و کرخه را تامین کند

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اشاره به اینکه دولت باید حق آبه شرکت های تولیدی و صنعتی شوش و کرخه را تامین کند اظهار کرد: میزان آب اختصاص یافته به شرکت های تولیدی و صنعتی شوش جوابگوی آنها نیست در صورت تامین نشدن حق آبه مورد نیاز شرکت های صنعتی شوش خسارت جدی به این واحدها وارد خواهد شد.

وی افزود: کشاورزان و زمین های شوش و کرخه توان و ظرفیت بالایی در کشت دارند و باید گفته شود این دو شهرستان تامین کننده اصلی محصولات استراتژیک کشور هستند بنابراین باید نگاه ویژه ای به شهرستان ها شود.

نماینده مردم شوش و کرخه عنوان کرد: تامین حق آبه مهم ترین مطالبه و خواسته کشاورزان این ۲ منطقه از مسئولان مربوطه است که با رفع آن ضمن تضمین امنیت غذایی کشور مشکل اقتصادی و معیشتی کشاورزان و به تبع آن شمال خوزستان حل خواهد شد.

کعب عمیر اظهار کرد: کانال های سنتی و رودخانه شاوور در این شرایط بحرانی باید با هدف توزیع عادلانه آب کشت، افزایش کارایی و سرعت انتقال آب، جلوگیری از هدررفت آن و آماده سازی بستر مناسب جهت کشت پاییزه لایروبی و ساماندهی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi