جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ضرورت تسهیل در روند صادرات گوجه فرنگی به خارج از کشور

نماینده دشتستان در مجلس در نشست جمع‌بندی مشکلات گوجه‌کاران دشتستان خواستار تسهیل در روند صادرات گوجه فرنگی به خارج از کشور شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84547
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

ضرورت تسهیل در روند صادرات گوجه فرنگی به خارج از کشور

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست جمع‌بندی مشکلات گوجه‌کاران دشتستان ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات کشاورزان گفت: انتظار داشتیم استاندار بوشهر هم در این نشست حضور پیدا می‌کردند تا به مشکلات کشاورزان دشتستان رسیدگی بهتری می‌شد.

وی با اشاره به اینکه نباید اصرار بر این باشد که گوجه‌فرنگی با نازل‌ترین قیمت به مصرف کننده برسد، افزود: گوجه‌فرنگی با سخت‌ترین تولید می‌شود و حق کشاورز است که محصول آنها با قیمت مناسبی به فروش برسد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: نباید اصرار شود که گوجه‌فرنگی در زمستان هم به قیمت تابستان به فروش برسد. انتظار می‌رود کشاورزان به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

وی خواستار تسهیل در روند صادرات گوجه فرنگی به خارج از کشور شد و ادامه داد: در این شرایط بهترین کار این است که تعرفه صادرات حذف شود تا وضعیت بازار بهتر شود. در صورتی که قیمت نجومی شد، دولت آن وقت تصمیم بگیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: در صورتی که تعرفه صادرات آزاد شود باز هم به این زودی قیمت گوجه فرنگی از سه هزار تومان به ۱۰ هزار تومان یا بیشتر نخواهد رسید و روند افزایش شیب کمی خواهد داشت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای مردمی آرام است تاکید کرد: امیدواریم با تدبیر مناسب بتوانیم از این مرحله هم عبور کنیم./

پایان پیام

دستور عین‌اللهی برای اعزام هیاتی به منظور بررسی وضعیت بیمارستان نیمه‌کاره نصرآباد
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi