چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

پیگیرِی حل مشکل محورهای مواصلاتی نائین و خوروبیابانک

نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس گفت: تلاش هایی برای حل مشکل محورهای مواصلاتی نائین و خوروبیابانک انجام شده و امیدوارم احداث این محورها سریعا انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84482
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

پیگیرِی حل مشکل محورهای مواصلاتی نائین و خوروبیابانک

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: جاده های حوزه انخابیه ما جز پهناورترین راه های شهرستان های استان اصفهان هستند و  بسیار طولانی هستند اما از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند.

وی افزود: حتی در خوروبیابانک یک کیلومتر جاده ۲ بانده وجود ندارد و حدود ۱۵ سال این جاده ها روکش آسفالت نشده اند خدا را شکر با تلاش های انجام شده در مرحله نخست عملیات اجرایی دو بانده شدن در این شهرستان آغاز شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای روکش آسفالت مسیرهای مواصلاتی خوروبیابانک در یک مرحله ۴۷ میلیارد اختصاص پیدا کرد و در حال انجام است همچنین برای آسفالت مسیرهای روستایی خوروبیابانک هم حدود ۱۰ میلیارد اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس اظهار کرد: اعتبار مطلوبی هم برای روستاهای شهرستان نائین در نظر گرفته شد و به جرات می توانم بگویم سال های سال جاده های روستایی نائین روکش آسفالت نشده بودند و با تلاش های انجام شده در اولویت قرار گرفته اند و در حال حاضر هم عملیات اجرایی آنها در حال انجام است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi