جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وزارت نیرو در زمینه حوزه آب و توسعه شبکه فاضلاب شمیرانات پیگیری های لازم را داشته باشد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در نشست بررسی مسائل و مشکلات آب شمیرانات گفت: با توجه به مصوبات مربوط به سال ۹۵ وزارت نیرو پیگیر اعتبارات مربوطه در زمینه حوزه آب و توسعه شبکه فاضلاب شمیرانات باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84476
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

وزارت نیرو در زمینه حوزه آب و توسعه شبکه فاضلاب شمیرانات پیگیری های لازم را داشته باشد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، مسائل آب شهرستان شمیرانات در جلسه فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با فرماندار شمیرانات، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، مدیرکل آبفای استان تهران، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان تهران و مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران، مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در ابتدای جلسه گفت: پیرو بازدید میدانی از شمیرانات مسائل حوزه آب و توسعه شبکه فاضلاب احصا شد که مقرر بود در تعامل با وزارت نیرو و با دستگاه‌های ذی‌ربط این مسائل پیگیری شود. این جلسه به منظور بررسی پیشرفت اقدامات صورت‌گرفته برگزار شده است.

وی افزود: بخشی از اعتبارات مربوطه پیگیری شده است اما با توجه به مصوبات مربوط به سال ۹۵ وزارت نیرو در این زمینه باید پیگیری لازم را داشته باشد.

در ادامه جلسه نمایندگان وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه، سازمان محیط زیست، فرمانداری شمیرانات نسبت به هر یک از محورهای احصاشده در بازدید مباحث خود را توضیح دادند.

ذاکریان، فرماندار شمیرانات با اشاره به گزارش اقدامات انجام‌شده در راستای مصوبات جلسه گذشته گفت: در حال حاضر از ۳۶ روستا، ۶ روستا باقی مانده تا آب خود را وارد چرخه خدمات کرده و کنتور دریافت کنند.

بختیاری، مدیرکل آبفای استان تهران نیز گفت: برای حل این مسائل نیازمند یاری سایر دستگاه ها هستیم. سازمان برنامه و بودجه باید همکاری کند تا بتوان مشکلات را رفع کرد.

در ادامه ازاجی، مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان تهران تشریح کرد: در سال ۱۴۰۱ توجه اصلی به ۱۶ شهرستان و کل استان داشتیم و برای آبفا منابع مخصوص بودجه‌ای در نظر گرفته شد. برای سیل و مشکلات به‌وجودآمده نیز منابعی در نظر گرفته شده که روستاهایی که منابع آب و فاضلابشان آسیب دیده در اولویت قرار دارند./

پیگیری مشکلات خیابان نواب صفوی و راه‌اندازی تاکسی اینترنتی بنت در اسفراین
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi