شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در هرمزگان

به گزارش کرونا، مدیریت بحران استانداری هرمزگان هشدار دریایی سطح نارنجی صادر کرد. مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در این باره گفت: این سامانه که با وزش باد شدید و مواج شدن دریا همراه است از ظهر شنبه ۲۸ آبان آغاز و تا ظهر دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. به گفته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84413
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

کرونا :

صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در هرمزگان

به گزارش کرونا، مدیریت بحران استانداری هرمزگان هشدار دریایی سطح نارنجی صادر کرد.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در این باره گفت: این سامانه که با وزش باد شدید و مواج شدن دریا همراه است از ظهر شنبه ۲۸ آبان آغاز و تا ظهر دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، وزش باد شدید شمال غربی – جنوب غربی با سرعتی قریب به ۵۰ کیلومتر بر ساعت موجب ارتفاع موج تا ۲۰۰ سانتی‌متر، حاصل بوجود آمدن گردو خاک و کاهش دید در جزایر خلیج‌فارس و مناطق ساحلی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین عنوان کرد: اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، نیمه سنگین، مسافربری ‌و کشتی‌های تجاری، آسیب به قفس‌های پرورش ماهی و تورهای صیادی از مخاطرات این پدیده است.

حسن زاده توصیه کرد: تمهیدات لازم جهت پیشگیری از خطرات احتمالی در بنادر غربی استان و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری و کشتی‌های تجاری اندیشیده شود و از تردد شناورها سبک و فعالیت‌های تفریحی به ویژه در جزایر کیش، لاوان، سیری، ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک خودداری شود.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi