پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وزیر میراث فرهنگی: جلوی نابودی سرسبزی گیلان را بگیرید

به گزارش کرونا، سید عزت الله ضرغامی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم اختتامیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان، اظهار کرد: همگرایی و هم فکری مجمع نمایندگان گیلان در بخش گردشگری ستودنی است. وی با اشاره به طرفیت‌های گردشگری و تاریخی گیلان، افزود: در اولین فرصت نشستی برای بررسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84404
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

وزیر میراث فرهنگی: جلوی نابودی سرسبزی گیلان را بگیرید

به گزارش کرونا، سید عزت الله ضرغامی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم اختتامیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان، اظهار کرد: همگرایی و هم فکری مجمع نمایندگان گیلان در بخش گردشگری ستودنی است.

وی با اشاره به طرفیت‌های گردشگری و تاریخی گیلان، افزود: در اولین فرصت نشستی برای بررسی مشکلات و فرصت‌های گردشگری گیلان با استاندار و مجمع نمایندگان گیلان خواهیم گذاشت.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش گردشگری بسیار ارزشمند است، گفت: گیلان همچون ایرانی کوچک و ویترینی برای ایران بزرگ است.

تفویض بخشی از وزارتخانه به ادارات کل

ضرغامی با اشاره به مزیت‌های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی گیلان، بیان کرد: استان گیلان در بخش گردشگری، تاریخی و صنایع دستی جز اولین‌ها است.

وی با بیان اینکه گیلان سرشار از مزیت است، افزود: گیلان در همه حوزه‌ها دارای مزیت و ظرفیت است و باید به آن پرداخت.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، برخورداری از مزیت‌ها مهم‌ترین مؤلفه سرمایه گذاری در گردشگری برشمرد و بیان کرد: بخشی از مهمترین اختیارات وزارت خانه به ادارات کل در کشور تفویض شده است.

ضرغامی با اشاره به گره‌های اداری در بخش سرمایه گذاری، اضافه کرد: نظام اداری همچون بختک جلوی سرمایه گذاری ها و کارها را گرفته است.

وی از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان در بخش تبصره ۱۸ خبر داد و افزود: هر پرونده‌ای که برای اخذ تسهیلات تبصره ۱۸ تشکیل شود مورد قبول واقع می‌شود.

مانع زدایی رویکرد دولت سیزدهم است

مزایا استفاده از کلاس‌های آنلاین آموزش زبان
دنبال کنید

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه مانع زدایی رویکرد دولت سیزدهم است، گفت: تسهیل بخشی سرمایه گذاری در بخش گردشگری مورد تاکید دولت است.

ضرغامی با بیان اینکه مدیران باید تمام وقت خود را برای سرمایه گذاران صرف کنند، اضافه کرد: گره گشایی مشکلات اداری و اجرایی سرمایه گذاران باید در استان‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به حضور میلیونی گردشگران به گیلان، افزود: زیرساخت‌های گردشگری در گیلان باید تقویت شود.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش شهربازی بسیار ضعیف و کمرنگ بوده است، گفت: مردم احتیاج به فضای شادی و سرگرمی دارند و انتظار می‌رود در این بخش از سرمایه گذاران دعوت شود.

وی با اشاره به ساماندهی زباله‌های شمال کشور، افزود: زباله‌های رها شده در کنار جاده‌های شمالی زیبنده نیست و خاطر هر بیننده‌ای را آزرده می‌کند.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه سرسبزی و طراوت گیلان مهم‌ترین مزیت این استان است، تصریح کرد: نگذارید سوداگران ثروت و قدرت باغات چای و مزارع گیلان را شخم بزنند و ویلاسازی کنند.

ضرغامی با بیان اینکه سرسبزی شمال را برای آیندگان حفظ کنیم، اضافه کرد: مسئولان گیلان نسبت به حفظ محیط زیست و سرسبزی استان حساس‌تر باشد.

منبع: مهر

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi