پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نمایشگاه دستاوردهای شبکه جوانان رضوی در قزوین برگزار می شود

به گزارش کرونا، ساسان کرمی اظهار کرد: در آخرین روزهای تابستان ۱۳۹۸ رهبر معظم انقلاب اسلامی با عوامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی را به عنوان دست ‎اندرکاران تألیف کتب معارفی برترین آرزو به حضور فراخواندند که در این دیدار ضمن تأیید محتوای این کتب که قبلا مورد مطالعه قرارداده بودند بر لزوم گسترش و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84321
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

کرونا :

نمایشگاه دستاوردهای شبکه جوانان رضوی در قزوین برگزار می شود

به گزارش کرونا، ساسان کرمی اظهار کرد: در آخرین روزهای تابستان ۱۳۹۸ رهبر معظم انقلاب اسلامی با عوامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی را به عنوان دست ‎اندرکاران تألیف کتب معارفی برترین آرزو به حضور فراخواندند که در این دیدار ضمن تأیید محتوای این کتب که قبلا مورد مطالعه قرارداده بودند بر لزوم گسترش و فراگیری آموزش این محتوا طبق الگوی تربیتی برترین آرزو تأکید داشتند.

وی افزود: دیدار با ولی امر مسلمین جهان قطعا نقطه عطفی برای موسسه جوانان آستان قدس رضوی بوده است چرا که این دیدار در نوع خود و در سطح آستان قدس رضوی شاید برای اولین بار اتفاق افتاده و حالا این موسسه با نیروی محرکه قوی‎تر و تغییر ساختاری هدفمند برنامه‎های خود را با قدرت پیش برده است.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به تاکیدات معظم پیرامون نشر حداکثری محتوای تولید شده در این مجموعه با رویکرد تبیین نظام محتوایی و معرفت افزایی جوان تمدن ساز اقدام به سفرهای استانی و برگزاری رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردها با عنوان «شبکه جوانان رضوی/ اینجا جوان نفس میکشد» طرح ریزی کرده است.

کرمی اضافه کرد: اولین رویداد شبکه جوانان رضوی با حضور مدیرعامل و مدیران و اساتید محبوب بینهایت و برترین آرزو در ۲ روز متوالی در قزوین برگزار میگرددی شود.

وی گفت: در این رویداد مجموعه ها و عناصر خودش مردمی و تربیتی از این نمایشگاه و بازدید از ظرفیت‌های ایجاد شده می‌توانند در روز های چهارشنبه ۲۵ و پنجشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری حضور یابند.

مخالفت جهانگیری با طرح مجلس و کنایه‌های اقتصادی
دنبال کنید

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: در این دو روز نشست های تخصصی با حضور فعالان تربیتی اعم از مجموعه های تربیتی پسرانه و دخترانه در دو نوبت، مدیران و معاونین پرورشی مدارس در دو نوبت، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، نشست با نوجوانان دهه هشتادی بینهایت(دختر و پسر) در دو نوبت، نشست با فعالان برترین آرزو و… برنامه ریزی شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: در این سلسله نشست های تخصصی دستگاه های متولی با فعال سازی شبکه های تربیتی خود و با همکاری دستگاه های دولتی اعم از آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران،کانون فرهنگی هنری مساجد-فرهنگ ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، شورای اسلامی شهر، جبهه فرهنگی، حوزه علمیه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت امور جوانان اجرایی می شود.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi