پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بدون مماشات با نانوایان متخلف برخورد می‌کنیم

به گزارش کرونا از نهاوند، ضرغام احمدوند ظهر امروز در شورای آرد و نان شهرستان اظهار کرد: آرد گندم تولیدی نهاوند به علت داشتن گلوتن بهترین و باکیفیت‌ترین نوع آرد همدان است بنابراین اولویت استفاده از این آرد باید با نانوایی‌ها و برای مردم این شهرستان باشد. وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم از نان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84309
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

بدون مماشات با نانوایان متخلف برخورد می‌کنیم

به گزارش کرونا از نهاوند، ضرغام احمدوند ظهر امروز در شورای آرد و نان شهرستان اظهار کرد: آرد گندم تولیدی نهاوند به علت داشتن گلوتن بهترین و باکیفیت‌ترین نوع آرد همدان است بنابراین اولویت استفاده از این آرد باید با نانوایی‌ها و برای مردم این شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم از نان برای ما خیلی اهمیت دارد افزود: نظارت بر کیفیت نان در نانوایی‌های شهرستان باید در راستای حفظ سلامت شهروندان به‌ طور جدی در دستور کار بازرسان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند تأکید کرد: با نانوایی‌هایی که به خاطر عدم رعایت موارد بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند و نان بی‌کیفیت به دست مردم می‌رسانند برخورد قانونی شود.

وی افزود: در حوزه بازرسی و نظارت بر کیفیت نان با کسی تعارف نداریم بنابراین مسوولان امر باید جدی به وظایف خود عمل کرده و هفته‌ای دو بار گزارش عملکرد خود را به فرمانداری اعلام کنند.

احمدوند با بیان اینکه دو اکیپ نظارتی در دو نوبت صبح و عصر بر روند کار نانوایی‌های شهر نظارت می‌کنند، افزود: نانوایان روستاها موظفند از طریق بنر به مردم اطلاع‌رسانی کنند نان فقط از طریق کارت بانکی فروخته می‌شود و بازرسان باید در طول روز علاوه بر بازرسی کیفیت آرد و نان به استفاده از دستگاه‌های کارتخوان نانوایی‌ها نیز نظارت داشته باشند.

وی به ضرورت استفاده از کارت بانکی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در صورت تراکنش پایین نانوایی‌ها، سهمیه آرد آنها به سایر شهرستان‌ها اختصاص می‌یابد باید سهمیه آرد نانوایی‌های با تراکنش کم به نانوایی‌های با تراکنش بالا داده شود.

معارضان کمربندی مرگ
دنبال کنید

فرماندار نهاوند گفت: علیرغم کمبود نیروی انسانی بازرسان کار نظارت بر نانوایی‌ها را به صورت مستمرانجام می‌دهند به گونه‌ای که مهرماه سه نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و با متخلفان برخورد قانونی شده است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi