جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افراد با برخورداری از بیمه قادر به پرداخت هزینه‌ها نیستند

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در بازدید از برخی از داروخانه‌های گرگان گفت: برخی از افراد حتی با برخورداری از بیمه قادر به پرداخت هزینه‌ها نیستند و باید تلاش کنیم که دغدغه‌های دارویی مردم کاهش یابد زیرا حوزه سلامت از اساسی‌ترین حوزه‌ها است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84246
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

افراد با برخورداری از بیمه قادر به پرداخت هزینه‌ها نیستند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری ، نماینده  مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از برخی از داروخانه‌های گرگان گفت: با وجود تلاشی که دولت برای تأمین دارو انجام داده ولی طبق بازدیدها، بین موجودی داروخانه و نیاز مردم فاصله زیاد وجود دارد.

وی افزود: از برخی داروخانه‌ها سوال شد که این سهمیه روزانه است ولی آنها گفتند ۱۰ دارو برای یک هفته دریافت می‌کنند که این امر پاسخگوی نیاز مردم نیست.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: بررسی مسأله نشان می‌دهد که این کمبود چند علت دارد، یک دلیل آن به مشکل در زنجیره تولید برمی گردد، برخی از تولیدکنندگان با بخشی از ظرفیت خود کار می‌کنند.

منتظری بیان کرد: بیش از ۹۵ داروها داخلی است و این امر نشان می‌دهد که مشکل را باید در دورن کشور جستجو کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه مشکل دیگر مردم بالارفتن قیمت دارو بوده که در برخی تا ۱.۵ برابر هم افزایش یافته است، گفت: حاصل این جمع بندی را به کمیسیون بهداشت مجلس و رئیس جمهور ارائه داده و از طریق کمیسیون‌های تخصصی آن را دنبال خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: گفتگو با برخی از مسئولان نشان می‌دهد که برخی از افراد حتی با برخورداری از بیمه قادر به پرداخت هزینه‌ها نیستند و باید تلاش کنیم که دغدغه‌های دارویی مردم کاهش یابد زیرا حوزه سلامت از اساسی‌ترین حوزه‌ها است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi