چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر ورزش و جوانان نمی تواند وزارتخانه را مدیریت کند؛ امکانات ورزشی اسفراین ناچیز است

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: عملکرد ضعیف وزیر صدای فدراسیون ورزشی را درآورده است چرا که نمی تواند وزارتخانه را مدیریت کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84243
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

وزیر ورزش و جوانان نمی تواند وزارتخانه را مدیریت کند؛ امکانات ورزشی اسفراین ناچیز است

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش فقط وعده می دهد اما هیچ کدام از وعده های خود را عملیاتی نمی کند و در حقیقت عملگرا نبوده است.

وی افزود: با بررسی هایی که انجام شده حدود ۱۱ فدراسیون از وزیر ورزش و جوانان ناراضی هستند لذا این موضوع قابل پذیرش نیست وقتی این تعداد از فدراسیون از عملکرد وزیر گلایه داشته باشند باید پرسیده شود که آقای سجادی وزیر کجاست؟

نماینده مردم اسفراین در مجلس اظهار کرد: انتصاب مدیر کل ورزش و جوانان در استان ما مورد تایید هئیت های ورزشی نیست و نارضایتی از بدنه و مدیران وزارت ورزش مشهود است.

حسین پور عنوان کرد: برای تخصیص امکانات ورزشی به شهرستان هم هیچ اقدامی صورت نگرفته است و معتقدم کار از دست وزیر خارج شده است بنابراین باید پاسخگوی مجلس باشند تا بتواند حرکتی برای رفع مشکلات انجام دهند بالاخره در روز رای اعتماد تعهد دادند که پای کار هستند اما در عمل شاهد این موضوع نیستیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi