جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اخذ مجوز ناحیه صنعتی منطقه تویه دروار دامغان

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس گفت: درباره منطقه تویه‌دروار، بالاخره مجوز اولین ناحیه صنعتی جدید دامغان در منطقه گرفته شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84216
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

اخذ مجوز ناحیه صنعتی منطقه تویه دروار دامغان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و رییس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست هم‌اندیشی مؤثرین و سرمایه‌گذاران تویه‌درواری مقیم ساری حضور یافت.

وی در این نشست در سخنانی با اشاره به سوابق علمی و تاریخی تویه‌دروار، به برشمردن افتخارات این منطقه پرداخت و گفت: یکی از این افتخارات، امام جمعه محترم دامغان است که محور وحدت در شهرستان است؛ و افتخار دیگر نیز وجود دکتر رستمیان است، دانشمند با اخلاقی که اینجانب حقیقتاً ایشان را برادر بزرگتر خود می‌دانم.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس، استقبال از سرمایه گذاران را یک تکلیف دینی برشمرد و تصریح کرد: درباره منطقه تویه‌دروار یک قسمت سهم ما بود، که با تلاش فرماندار متخصص و متعهد شهرستان، بالاخره مجوز اولین ناحیه صنعتی جدید دامغان در منطقه شما، گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دستور احداث یک مجتمع دامداری را از وزیر کشاورزی گرفتیم که با جدیت در حال پیگیری است.

علیزاده افزود: قسمت دیگرش همت شما عزیزان را می‌طلبد، که امروز آمده‌ایم برای بازگرداندن منطقه تویه دروار به شکوه سابقش از شما دعوت کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi