پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سازمان نوسازی به وعده های خود برای ساخت و بازسازی مدارس سبزوار و خوشاب عمل کند

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: سازمان نوسازی مدارس باید برای احداث و بازسازی مدارس سبزوار ، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن اقدام اساسی کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84204
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

سازمان نوسازی به وعده های خود برای ساخت و بازسازی مدارس سبزوار و خوشاب عمل کند

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: متاسفانه چندین مدرسه حوزه انتخابیه به ویژه شهر خوشاب نیاز به بازسازی دارند و به شدت کمبود فضای آموزشی احساس می شود.

وی افزود: همچنین در شهر مشکان هم کمبود فضای آموزشی وجود دارد و کمبود کلاس درس مشهود است متاسفانه در روستاهای حوزه انتخابیه این موضوع ملموس بوده است البته ناگفته نماند چندین مدرسه هم از سوی بنیاد برکت کلنگ زده شده که اتفاق خاصی نیز نیفتاده است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس بیان کرد: اخیرا هم جلسه ای ریاست نوسازی مدارس داشتیم و در خصوص رفع مشکل فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد اما متاسفانه تاکنون عملیاتی نشده اند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: مقرر شده بود تا اواخر سال جاری هیچ مدرسه کانکسی در حوزه انتخابیه وجود نداشته باشد اما در برخی از روستاهای حوزه انتخابیه هنوز دارند از کانکس برای تدریس و تحصیل استفاده می شود لذا باید برنامه ریزی دقیقی براساس اولویت های انجام شود تا این موضوع برطرف گردد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi