سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

انگشت استاندار روی یک خطر جاده‌ای/نیوجرسی‌های کج و معوج و اهمال مسئولان

به گزارش کرونا از یاسوج نشست ستاد راهبری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در حالی با حضور استاندار برگزار شد که سید علی احمدزاده از بعضی کم کاری ها در جاده های این استان انتقاد داشت. استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شنیدن گزارش راهداری در خصوص نصب نیوجرسی یا همان جداکننده در جاده های استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84166
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

انگشت استاندار روی یک خطر جاده‌ای/نیوجرسی‌های کج و معوج و اهمال مسئولان

به گزارش کرونا از یاسوج نشست ستاد راهبری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در حالی با حضور استاندار برگزار شد که سید علی احمدزاده از بعضی کم کاری ها در جاده های این استان انتقاد داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شنیدن گزارش راهداری در خصوص نصب نیوجرسی یا همان جداکننده در جاده های استان چنین گفت که نبودن جدا کننده ها در جاده‌ها خودش یک خطر بوده و بودن آنها هم در استان ما خطری دیگر است!.

وی با انتقاد شدید از اینکه چرا جدا کننده ها در جاده های استان به خوبی کار گذاشته نشده اند و بعضاً کج و معوج هستند گفت: چنین اقداماتی نه تنها خطری را کم نمی‌کند بلکه باعث ایجاد خطر در جاده های استان می شود.

او افزود: به جاهای دیگر نگاه کنید که چقدر منظم و خوب نیوجرسی یا همان جدا کننده ها را کار گذاشته اند اینجا هم باید چنین کاری صورت گیرد.

استاندار که گویی نکته‌های ریز جاده های استان را از قبل برای در این نشست نکته برداری کرده بود گفت: همین چند وقت پیش بود که گزارش دادند خودروی استانداری در مه دچار مشکل شده و اگر خودرو را کنترل نکرده بودند در برخورد با نیوجرسی‌های جاده حادثه‌ای بد اتفاق می‌افتاد و دلیل هم بد کار گذاشتن آن‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه مگر مردم چه گناهی کرده اند که ما نباید کارهایمان را به درستی انجام دهند از مسئولان مرتبط به خصوص راهداری خواست تا در این زمینه چاره کرده و نیوجرسی ها به خوبی در جاده های استان نصب کنند.

اکران" موقعیت مهدی" در سینما هنر یاسوج/ اکران جشنواره نوروزی سینما هنر تا پایان فروردین
دنبال کنید

در ادامه به موضوعی عجیب در استان اشاره شد که قیمت حمل نیوجرسی در کهگیلویه و بویراحمد بسیار بالاتر از خود نیوجرسی است!! و دلیل هم این بوده که تنها یک سازنده نیوجرسی در این استان وجود دارد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با اظهار تعجب از این وضعیت گفت: ما فکر می‌کردیم چندین سازنده نیوجرسی در استان هست اما در همین هفته جاری هر کسی درخواست تولید نیوجرسی را بدهد موافقت لازم را خواهیم داشت.

به گزارش فارس با این گزارش مشخص شد که استان کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از موضوعات همچنان دچار محرومیت ها و کمبودهای تاریخی است و مسئولان مرتبط نیز به دنبال تسهیل در رفع مشکلات نیستند وگرنه می توانستند با مطرح کردن چنین مشکلی که تنها یک واحد ساخت نیوجرسی در استان وجود دارد نسبت به ترغیب سرمایه گذار برای راه اندازی واحد تولیدی نیروجرسی همت به خرج دهد تا مردم کمتر در جاده‌های استان داغدار شوند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi