جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کشف بیش از 7 هزار عدد قرص‌ غیرمجاز در خرمشهر

به گزارش کرونا، سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی از فعالیت دو نفر که تحت پوشش فروشگاه عطاری اقدام به فروش قرص و داروهای غیر مجاز می‌کردند مطلع و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: ماموران پلیس با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84128
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

به گزارش کرونا، سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی از فعالیت دو نفر که تحت پوشش فروشگاه عطاری اقدام به فروش قرص و داروهای غیر مجاز می‌کردند مطلع و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به عطاری مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل تعداد هفت هزار و ۵۱۵ عدد انواع قرص و ۵۰۰ سی‌سی غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه در این ارتباط دو نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود هشدارها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری دهند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi