چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای چندین ویژه‌برنامه در روز ۲۵ آبان‌ مصادف با «روز اصفهان»

به گزارش کرونا، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم اصفهان در روز ۲۵ آبان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۵ آبان در تقویم رسمی کشور به نام روز اصفهان ثبت شد تا این روز به آیین ملی تبدیل شود. وی با بیان اینکه امسال،نخستین سالی است که ۲۵

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84119
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

کرونا :

اجرای چندین ویژه‌برنامه در روز ۲۵ آبان‌ مصادف با «روز اصفهان»

به گزارش کرونا، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم اصفهان در روز ۲۵ آبان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۵ آبان در تقویم رسمی کشور به نام روز اصفهان ثبت شد تا این روز به آیین ملی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه امسال،نخستین سالی است که ۲۵ آبان به صورت رسمی و بعد از تصویب به عنوان روز اصفهان گرامی داشته می‌شود، افزود: جزئیات برنامه‌های روز اصفهان از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود و شهروندان می‌توانند تبلیغات آن را در شهر مشاهده کنند.

افتتاح ۳ پروژه عمرانی در منطقه ۱۱

قاسم‌زاده با اشاره به آیین افتتاحیه‌ پروژه‌های عمرانی شهرداری در قالب ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» عنوان کرد: هفته گذشته در منطقه یازده (رهنان) ۳ پروژه شامل دو خیابان و یک ورزشگاه چندمنظوره تقدیم مردم این منطقه شد که امیدواریم بر ایجاد نشاط و رفاه مردم مؤثر باشد.

شهردار اصفهان با تأکید بر اینکه تحقق نشاط در شهر به چند عنصر حیاتی وابسته است، خاطرنشان کرد: یکی از این عناصر آب است که در اثر سوء مدیریت و بی مهری در برابر طبیعت از این نعمت بی‌بهره هستیم.

اولویت مدیریت شهری حفظ و نگهداری فضای سبز است

وی فضای سبز شهری را دیگر عنصر نشاط در شهر دانست و تصریح کرد: اولویت مدیریت شهری حفظ و نگهداری فضای سبز است که در این راستا با حداقل آب و تصفیه آب‌های خاکستری که هزینه سنگینی نیز دارد، در جهت حفظ فضای سبز تلاش می‌کنیم و مردم هم باید کمک کنند تا فضای سبز و درختان شهر مورد حفاظت قرار بگیرند.

نقش مهم مردم و رسانه‌ها در تحقق وحدت اسلامی
دنبال کنید

قاسم‌زاده با تأکید بر اینکه با وجود همه سختی‌ها مردم اصفهان به خوش برخوردی، بداهه گویی و بذله‌گویی معروف بوده و هستند گفت: همه این ویژگی‌ها موجب می‌شود در محافل به یکدیگر نشاط و شادابی هدیه دهند و مردم با نشاط‌تری باشند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi