شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرغامی: هرمزگان می‌تواند قطب گردشگری در کشور شود

به گزارش کرونا، سید عزت الله ضرغامی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه گردشگری حرا و آبگرم شهرستان بندرخمیر هرمزگان افزود: جنگل‌های حرای بندرخمیر از جمله زیباترین جلوه‌های طبیعی در استان هرمزگان بوده و حتی در سطح جهانی شناخته شده است و گواهی‌نامه بین المللی در عرصه گردشگری دارد و مردم از سراسر کشور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84084
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۰۹

کرونا :

ضرغامی: هرمزگان می‌تواند قطب گردشگری در کشور شود

به گزارش کرونا، سید عزت الله ضرغامی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه گردشگری حرا و آبگرم شهرستان بندرخمیر هرمزگان افزود: جنگل‌های حرای بندرخمیر از جمله زیباترین جلوه‌های طبیعی در استان هرمزگان بوده و حتی در سطح جهانی شناخته شده است و گواهی‌نامه بین المللی در عرصه گردشگری دارد و مردم از سراسر کشور جهت بازدید به این نقطه سفر می کنند.

وی بیان داشت: با این وجود زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی در این‌ منطقه محدود است که در بازدید میدانی از این طبیعت خدادادی، قرار است شرایطی را برای سرمایه گذاران فراهم کنیم که برای سرمایه گذاری رغبت داشته باشند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهارداشت: محل این جنگل‌ها و طبیعت بکر در بندرخمیر فوق العاده است و ارزش سرمایه گذاری را دارد که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اعتبارات ملی و استانی جهت ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های این مکان گردشگری کمک خواهد کرد.

وی از مسوولان محلی منطقه بندرخمیر خواست طرح‌ها و برنامه‌های خود را در این محدوده به وزارت گردشگری ارائه کنند تا مجوزها و تسهیلات لازم برای آن‌ها اخذ شود و به طور یقین این منطقه از استان هرمزگان آینده روشن و پررونقی خواهد داشت.

تقویت حوزه گردشگری در بندرخمیر منجر به جذب گردشگر می‌شود

ضرغامی: هرمزگان می‌تواند قطب گردشگری در کشور شود

فرماندار بندرخمیر نیز در حاشیه این بازدید گفت: حوزه گردشگری یکی از مهم ترین ظرفیت‌های این منطقه است که در صورت توجه به این بخش و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم می‌تواند منجر به رونق گردشگری، جذب گردشگر و افزایش اشتغال در شهرستان شود.
میرهاشم خواستار ادامه داد: وجود جاذبه‌های گردشگری و منحصر به فرد مانند تالاب بندرخمیر، جنگل‌های حرا و همچنین مجموعه گردشگری و درمانی آبگرم این شهر در کنار سایر اماکن گردشگری و بناهای تاریخی و فرهنگی در شهرها و روستاهای آن، این شهرستان را به قطب گردشگری در استان و حتی کشور مطرح کرده است.
وی ادامه داد: زیرساخت‌های گردشگری شهرستان بندرخمیر نیازمند سرمایه گذاری و توسعه است لذا از همه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این حوزه دعوت می‌کنیم و به طور قطع به صورت ویژه نیز از آنان حمایت خواهیم کرد.

بافت فرسوده گچساران طرح اجرایی ندارد
دنبال کنید

ضرغامی: هرمزگان می‌تواند قطب گردشگری در کشور شود

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی امروز پنجشنبه با استقبال رسمی مهدی دوستی استاندار هرمزگان وارد بندرعباس شد.

بازدید از کشتی هشت طبقه سانی و بازدید از اسکله نخل ناخد بندرعباس و طرح‌های گردشگری شهرستان بندرخمیر از جمله برنامه‌های وزیر میراث ‌فرهنگی در سفر به استان هرمزگان بود.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi