پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فوتبال کهگیلویه و بویراحمد همچنان در کما/افشاریان و مسئولان استان کماکان با هم غریبه!

به گزارش کرونا از یاسوج، همین چند سال پیش بود که تیم فوتبال شهرداری یاسوج در فوتبال کشور درخشید و به عنوان غول‌کش فوتبال ایران شناخته شد با استفاده از توان فرزندان بومی استان قلب هواداران فوتبال را در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج به تسخیر درآورد و توانست بسیاری از تیم های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84066
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کرونا :

فوتبال کهگیلویه و بویراحمد همچنان در کما/افشاریان و مسئولان استان کماکان با هم غریبه!

به گزارش کرونا از یاسوج، همین چند سال پیش بود که تیم فوتبال شهرداری یاسوج در فوتبال کشور درخشید و به عنوان غول‌کش فوتبال ایران شناخته شد با استفاده از توان فرزندان بومی استان قلب هواداران فوتبال را در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج به تسخیر درآورد و توانست بسیاری از تیم های بزرگ فوتبال ایران را در ورزشگاه تختی شهر یاسوج شکست دهد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در یک دوره تا پشت دروازه های لیگ برتر فوتبال ایران پیش رفت و اگر مسئولان آن زمان استان اعم از مسئولان سیاسی و ورزشی و همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج اندکی تدبیر داشتند و دلسوزی به خرج می دادند این تیم می‌توانست در لیگ برتر فوتبال ایران نیز حضور داشته باشد و برای اولین بار افتخاری بزرگ نصیب کهگیلویه و بویراحمد کند که چنین نشد.

فوتبال کهگیلویه و بویراحمد همچنان در کما/افشاریان و مسئولان استان کماکان با هم غریبه! 4
تیم رؤیایی شهرداری یاسوج غول‌کش فوتبال ایران

استان کهگیلویه و بویراحمد بازیکنان بزرگی را در برهه کنونی به فوتبال کشور معرفی کرده که در تیم‌های بزرگ ایران در حال درخشش هستند بازیکنانی همچون صالح و صابر حردانی در تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان، رشید مظاهری در تیم فوتبال سپاهان بابک مرادی در تیم هوادار و چندین و چند بازیکن بزرگ دیگر که بدون حمایت مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح اول فوتبال کشور در حال خودنمایی هستند.

در کنار بازیکنان فوتبال داوران بزرگ و ارزنده ای نیز در طول سال‌های اخیر به کشور معرفی شده و هم اکنون چند داور استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت میکنند روح الله شریفی، محمد راهی، محسن حکیم و حمیدرضا افشون تنها بخشی از افتخارات داوری استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر و لیگ های معتبر فوتبال ایران هستند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری متهم فراری پس از دوسال در این شهرستان خبر داد
دنبال کنید

اما مهمتر از همه اینکه اکنون یک کهگیلویه و بویراحمدی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران حضور دارد و خداداد افشاریان چند سالی هست که به عنوان یکی از ارکان فوتبال کشور در جلسات مهم تصمیم گیری فوتبال ایران حضور دارد.

فوتبال کهگیلویه و بویراحمد همچنان در کما/افشاریان و مسئولان استان کماکان با هم غریبه! 5
افشاریان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش فارس، اما با همه این توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اکنون فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در بدترین وضعیت خود به سر می‌برد استانی که می توانست در روزگاری تیم لیگ برتری در فوتبال کشور داشته باشد اکنون تنها به یک تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال ایران بسنده کرده و این تیم هم در آن لیگ وضعیت چندانی ندارد.

متاسفانه هر چه که در یک سال اخیر در خصوص لزوم نشست هم اندیشی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار سخن به میان آورده‌ایم اما گوش شنوایی برای این کار نبود تا که از این ظرفیت برای رشد و تعالی فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود.

مسئولان سیاسی استان تنها دو تا سه هفته دیگر خواهند فهمید که فوتبال در جهان چه نقشی داشته و فوتبال اکنون به عنوان یک صنعت چه جایگاهی دارد و در صورتی که تیم های فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت شوند بهترین ظرفیت برای معرفی این استان به شمار خواهد رفت.

استانی که سرمایه‌گذاران کمتر با نام و ظرفیت‌های آن آشنا هستند و کهگیلویه و بویراحمد را بارهای بار با چهارمحال بختیاری اشتباه گرفته‌اند و در تلفظ نام استان دچار مشکل هستند که در صورت بها دادن به فوتبال شناخته تر خواهد شد و البته در معیشت مردم و جوانان اثرگذار خواهد بود.

دستگاه قضای دستان متصرفان حریم طبیعت را قطع می‌کند/ 10 دستورکار برای صیانت از منابع طبیعی
دنبال کنید

از سوی دیگر خداداد افشاریان باید بداند که علاوه بر عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نیز هست و اگر در این هیئت مسئولیتی نداشت اکنون برای فوتبال ایران تصمیم گیری نمی‌کرد.

خوب است بداند که سکوی پرتاب و پرش وی به ساختمان خیابان سئول تهران هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بوده و انتظار می‌رود برای فوتبال استان خودش بیشتر تلاش کند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi