سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت مرغ در همدان ۶۴ هزار تومان شد

به گزارش کرونا، داریوش سرحدی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بعدازظهر حتی به ۶۲ و ۶۱ هزار تومان هم می‌رسد، اظهار کرد: پیک کاهش جوجه‌ریزی را گذراندیم و از این به بعد افزایش تولید را خواهیم داشت. وی با بیان اینکه براساس گزارشات جوجه‌ریزی افزایش تولید را داریم، تصریح کرد: در حال حاضر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84003
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

کرونا :

قیمت مرغ در همدان ۶۴ هزار تومان شد

به گزارش کرونا، داریوش سرحدی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بعدازظهر حتی به ۶۲ و ۶۱ هزار تومان هم می‌رسد، اظهار کرد: پیک کاهش جوجه‌ریزی را گذراندیم و از این به بعد افزایش تولید را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه براساس گزارشات جوجه‌ریزی افزایش تولید را داریم، تصریح کرد: در حال حاضر استان توان کشتار روزانه بیش از ۱۰۰ تن را دارد که جوابگوی استان خواهد بود و آمادگی صدور مجوز برای خروج مرغ مازاد به استانهای همجوار را داریم.

سرحدی با اشاره به اینکه تا پایان آبان جوجه‌‍ریزی استان مرز دو میلیون را رد خواهد کرد، یادآور شد: جوجه ریزی آبان آمار خوبی بوده و تا پایان آبان مرز دو مکیلیون قطعه را رد می‌کند که بیش از نیاز ساتان است.

رئیس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درباره قیمت تخم مرغ نیز افزود: قیمت مصوب تخم مرغ ۳۹هزار و ۸۰۰ تومان درب مرغداری است اما در همدان وقتی از عمده فروشی به سمت خرده‌فروشی می‎رود به صورت دانه‌ای عرضه می‌شود که نیاز به نظارت بیشتری است.

منبع: ایسنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi