جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

یک شهر توریستی و تنها یک پمپ بنزین؟!/سی‌سخت همچنان در مدار محرومیت

به گزارش کرونا از یاسوج؛ از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی گردشگرپذیر یاد می‌شود که در همه فصول سال گردشگران از نقاط مختلف کشور به خصوص از نقاط جنوبی به این استان آمده و تقریباً هیچ فصلی و هیچ ماهی از سال نیست که این استان گردشگر نداشته باشد. هم در مناطق گرمسیری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83955
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

یک شهر توریستی و تنها یک پمپ بنزین؟!/سی‌سخت همچنان در مدار محرومیت

به گزارش کرونا از یاسوج؛ از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی گردشگرپذیر یاد می‌شود که در همه فصول سال گردشگران از نقاط مختلف کشور به خصوص از نقاط جنوبی به این استان آمده و تقریباً هیچ فصلی و هیچ ماهی از سال نیست که این استان گردشگر نداشته باشد.

هم در مناطق گرمسیری و هم در مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد همه ساله پذیرای ده‌ها هزار نفر از مسافران و گردشگران بوده که متاسفانه زیرساخت های لازم برای پذیرایی و استقبال از آنها وجود ندارد.

برای مثال این استان در زمینه مکان‌های اسکان و استراحت مسافران و گردشگران دچار مشکل بوده و همچنین در بعضی دیگر از زیرساخت‌ها برای رفاه حال گردشگران و مسافران دچار اشکال و نقطه ضعف هایی دارد.

در یکی از موارد شهر سی سخت به عنوان شهر توریستی در جنوب غربی ایران یاد می شود شهری که در فصول بهار و تابستان تعداد بسیار زیادی مسافر و گردشگر و البته تعدادی توریست وارد آن شده و می بایست از هر لحاظ امکانات و زیرساخت ها برای پذیرایی از آنها مهیا باشد که چنین نیست.

برای مثال طی چند روز گذشته در اخبار شنیدم که تنها پمپ بنزین شهر سی‌سخت دچار مشکل شده و فرماندار این شهر اعلام کرده که معلوم نیست تا چه زمان این پمپ بنزین به مدار بر خواهد گشت.

همچنین فرماندار شهرستان دنا چنین اعلام کرده که از جایگاه های سیار برای توزیع بنزین در این شهر توریستی و گردشگری استفاده خواهد شد.

جای سوال از مسئولان استانی این است که چرا نباید یک شهر توریستی که پذیرای ده‌ها هزار نفر مسافر و گردشگر در طول سال است حداقل دو یا سه پمپ بنزین داشته باشد در حالی که برای یک دهستان و یک بخش هم یک پمپ بنزین ناکافی به نظر می رسد.

زورآزمایی زمستان و بهار در کرمانشاه چهار فصل/ میعاد برف و شکوفه+ فیلم
دنبال کنید

مسئولان شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویر احمد در این زمینه می‌توانند پیش قدم شده و سرمایه گذار را وارد میدان کنند تا اینکه شهر توریستی سی سخت تا این اندازه حتی در زمینه ارائه بنزین به مسافران و گردشگران و به خصوص به مردم خود این شهر دچار مشکل نباشد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi