جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زمین چمن مصنوعی در روستاهای احمد آباد و سرتل و سالن تیراندازی در فیروزآباد افتتاح شد

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس از افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای احمد آباد و سرتل و یک سالن تیراندازی با اسلحه بادی در شهرستان فیروزآباد به بهره برداری رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83952
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

زمین چمن مصنوعی در روستاهای احمد آباد و سرتل و سالن تیراندازی در فیروزآباد افتتاح شد

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت عنوان کرد: با تلاش و پیگیری‌ صورت گرفته با هدف توزیع عادلانه سرانه ورزشی، زمین چمن مصنوعی روستای سرتل بخش مرکزی شهرستان فیروزآباد با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال با مشارکت شرکت ملی نفت در زمینی به مساحت ۱۰۵۶ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته برای اولین بار زیرساخت‌های لازم برای رشته ورزشی تیراندازی مهیا و با نصب و راه اندازی دو سیبل متحرک سالن تیراندازی با اسلحه بادی به مرحله بهره‌برداری رسید، که در آینده تا ۵ سیبل ارتقاء خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در همین رابطه مرمت و اختصاص ساختمان مجزا در مجموعه ورزشی انقلاب و خرید چندین قبضه اسلحه بادی و نصب تجهیزات سیبل متحرک در مدت زمان ۳ماه محقق شد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس یادآور شد: همچنین با هدف توزیع عادلانه سرانه ورزشی، زمین چمن مصنوعی روستای احمدآباد شهرستان فیروزآباد با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با مشارکت شرکت ملی نفت در زمینی به مساحت ۱۰۵۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi