پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرایی شدن بیش نیمی از مصوبات یکشنبه های حمایت از تولید در آذربایجان غربی

به گزارش کرونا، محمدصادق معتمدیان امروز در حاشیه برگزاری چهل و چهارمین یکشنبه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، با اشاره به اهتمام جدی دستگاههای اجرایی بر رفع مشکلات و موانع تولید در سطح استان، افزود: بخشی از جلسات ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان به صورت میدانی در قالب یکشنبه های حمایت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83789
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

اجرایی شدن بیش نیمی از مصوبات یکشنبه های حمایت از تولید در آذربایجان غربی

به گزارش کرونا، محمدصادق معتمدیان امروز در حاشیه برگزاری چهل و چهارمین یکشنبه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، با اشاره به اهتمام جدی دستگاههای اجرایی بر رفع مشکلات و موانع تولید در سطح استان، افزود: بخشی از جلسات ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان به صورت میدانی در قالب یکشنبه های حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه عمده واحدهای تولیدی استان از بانکها درخصوص تامین سرمایه در گردش و ثابت و همچنین جذب تسهیلات برای طرح های توسعه ای است.

استاندار آذربایجان غربی اشتغال زایی را از اولویت های دولت سیزدهم در استان دانست و افزود: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان، ۳۰ هزار میلیارد تومان مصوبه جهت تامین سرمایه در گردش و ثابت اختصاص یافته که واحدهای تولیدی بر اساس اولویت جهت برخورداری از این تسهیلات و جذب منابع مالی به بانک ها معرفی می شوند.

معتمدیان همچنین با تاکید بر توسعه و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی استان، تصریح کرد: از دو هزار و پنجاه واحد تولیدی در آذربایجان غربی، متاسفانه حدود ۵۰۰ واحد راکد داریم و دستگاههای دولتی استان امروز بر احیای واحدهای راکد و نیمه فعال متمرکز شده است.

وی در ادامه با اشاره به تمرکز تیم مدیریتی استان بر تعامل و هم افزایی دستگاههای مختلف جهت پیشبرد روند توسعه، یادآور شد: با احیای واحدهای راکد و نیمه فعال استان، شاهد ارتقای ارزش افزوده، تولید درآمد و اشتغال زایی در آذربایجان غربی خواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی بر اهمیت حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کرده و افزود: با استفاده از ظرفیت های قانونی، پیگیر حمایت عملی از توسعه شرکت های دانش بنیان در آذربایجان غربی هستیم.

قـرن آسـیــا
دنبال کنید

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi