جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اعزام گروه جهادی میثاق جهت درمان مردم محروم چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا،گروه جهادی میثاق سپاه ناحیه کهگیلویه با سفر به شهر قلعه رئیسی به مردم این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند. در این سفر یک روزه گروه جهادی میثاق به همراه یکی از پزشکان بسیجی که با روحیه مردم و انقلابی پا به میدان گذاشته و با حضور در مناطق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83697
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

اعزام گروه جهادی میثاق جهت درمان مردم محروم چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا،گروه جهادی میثاق سپاه ناحیه کهگیلویه با سفر به شهر قلعه رئیسی به مردم این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

در این سفر یک روزه گروه جهادی میثاق به همراه یکی از پزشکان بسیجی که با روحیه مردم و انقلابی پا به میدان گذاشته و با حضور در مناطق محروم به مردم این مناطق خدمات رسانی می کند.

در این سفر با دکتر شفائی که در کارنامه خود سابقه چندین ساله کار در بیمارستان دهدشت و رئیس شبکه بهداشت و درمان را دارد هم صحبت شدیم که در خصوص حضور در مناطق محروم گفت: روزی ما از کنار همین مردم برای اخذ مدرک به دانشگاه ها رفتیم و امروز وظیفه داریم بدون هیچ منتی برای همین مردم خدمت کنیم و لذت این کار در بین مردم بودن است.

اعزام گروه جهادی میثاق جهت درمان مردم محروم چاروسا 4

مسئول گروه جهادی میثاق سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: در این اردوی جهادی پزشکان متخصص، در رشته‌های داخلی و گوش،حلق و بینی به مردم بخش چاروسا خدمات ارائه کردند.

الهی هدف از اعزام این گروه جهادی را ارائه خدمات پزشکی و به مردم مناطق کمتر برخوردار است افزود: در این طرح روزانه به بیش از ۳۰۰ بیمار خدمات مختلف ارائه می‌شود.

اعزام گروه جهادی میثاق جهت درمان مردم محروم چاروسا 5

مردم بخش چاروسا که از حضور پزشکان متخصص محروم هستند با این اقدام و حضور گروه های جهادی امیدوار شدند.

انتهای پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi