جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تمام امکانات برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان بسیج می‌شود/ ساخت فیلم زندگینامه شهید طیب

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در مراسم اعطای احکام مسئولین و دبیران کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سردار آزادی مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان برگزار شد با اشاره به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83646
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

تمام امکانات برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان بسیج می‌شود/ ساخت فیلم زندگینامه شهید طیب

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در مراسم اعطای احکام مسئولین و دبیران کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سردار آزادی مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان برگزار شد با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران که فرموده هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پرورگارشان روزی داده می‌شوند، گفت: مقوله شهید و شهادت برای ما مقوله ناشناخته‌ای نیست و ما با این فرهنگ بیگانه نیستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این برهه مهم نباید از جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری غافل شویم، افزود: در مقطعی مسائل فرهنگی، مهندسی و شبیه خون فرهنگی جدی گرفته نشد، دهه ۷۰ بود که مقام معظم رهبری نسبت به شبیه خون فرهنگی دشمن هشدار دادند اما جدی گرفته نشد.

وی با بیان اینکه شبیه خون فرهنگی یعنی در تاریکی و به صورت ناجوانمردانه و غارتگرانه ضربه زدن، گفت: امروزه تبلیغات در دست جریان کفر و دشمن است و باید در این شرایط هوشیار باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری کنگره شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را عمل به جهاد تبیین دانست و عنوان کرد: جمع شدیم که در حوزه مهم و حساس جهاد تبیین که تحول‌زا و نیازمند نسل نوجوان و جوان است کاری انجام دهیم ، چرا که جوانی که در مسیر شهادت قرار گیرد فریب دشمن را نمی‌خورد و دنباله‌روی شبکه‌ها و رسانه‌های معاند و ضد انقلاب نیست.

رئیس بنیاد مسکن کشور : پیگیر افزایش تسهیلات مسکن در سی سخت هستیم
دنبال کنید

استاندار کهگیلویه و بویرحمد با بیان اینکه نسبت به آیندگان وظیفه بزرگی بر عهده داریم، گفت: امروزه عده‌ای تحت تاثیر جریان کفر و شرک قرار گرفتند، لذا نیازمند کار فاخر در حوزه جهاد تبیین هستیم که برگزاری کنگره ملی شهدا یکی از اقدامات فاخر است، به همین جهت احکامی که صادر می‌شود تشریفاتی نیست و تمام توان فکری، اداری، مالی و برنامه‌ریزی استان باید پای کار بیاید.

وی با اشاره به تهیه فیلم نامه‌ زندگی شهدای شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ساخت فیلم زندگینامه “شهید طیب” با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به توافق رسیدیم که بخشی از هزینه‌ها در استان و بخشی توسط وزارتخانه تهیه شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهیه۳۲۴ اثر در حوزه دفاع مقدس شامل خاطرات رزمندگان و تهیه کتاب گفت: علی‌رغم اقدامات صورت گرفته اما در زمینه ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و ایثارگران عقب ماندگی‌هایی داریم که باید جبران شود.

احمدزاده بیان کرد: کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد که قرار است در سال ۱۴۰۳ برگزار شود کار بزرگ، مقدس، ضروری و ارزشی است و تمام امکانات استان در این خصوص بسیج خواهد شد و همه ظرفیت‌ها پای کار خواهند آمد.

در ادامه سردار حمید خرمدل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در شهریور یا مهر ماه سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۲۱ کمیته برای برگزاری دومین رویداد بزرگ فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده است.

گفتنی است در پایان احکام مسئولان و دبیران کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ تقدیم آنها شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

خواننده نوظهور در کهگیلویه و بویراحمد/ داریوش رضائیان را باورکنیم + تصاویر
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi